Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عفو بین‌الملل موضع آمریکا در حمایت از طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌های وسیعی از کرانه باختری را محکوم کرد. همزمان مناب اعلام کردند اسرائیل درصدد مصادره ده‌ها دونم از اراضی فلسطینی برای توسعه شهرک‌سازی است.
به گزارش خرداد، ایسنا به نقل از فلسطین الیوم، سازمان عفو بین الملل در بیانیه‌ای اعلام کرد که جانبداری‌های آمریکا از این طرح به مثابه "چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی" برای ادامه تجاوزات و جنایات خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده که حمایت آمریکا از طرح الحاق کرانه باختری اثباتی برای این مساله است که واشنگتن و رژیم صهیونیستی خود را فراتر از قانون می‌دانند.
عفو بین‌الملل همچنین از جامعه جهانی خواست این طرح را محکوم کرده و شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی را "غیرقانونی" اعلام کنند.
از سوی دیگر شورای شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال کرانه باختری اعلام کرد که تصمیم دارد ده‌ها دونم از اراضی کشاورزی فلسطینیان را در جنوب غرب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری به منظور توسعه شهرکی صهیونیستی مصادره کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در بیانیه شورای شهرک‌های صهیونیستی آمده است که قرار است یک مرکز تفریحی برای جوانان یهودی در مجاورت شهرک ریحان در شمال کرانه باختری احداث شود.
این شهرک در زمین‌های کشاورزی مصادره شده فلسطینیان در نزدیکی شهرک مذکور ساخته می‌شود. برچسب ها: عفو بین‌الملل ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: عفو بین الملل آمریکا رژیم صهیونیستی عفو بین الملل کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حمله های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر برقه در شرق رام الله در کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع محلی از درگیری شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در شهرک عنبتا در شرق طولکرم خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که یک جوان فلسطینی از ناحیه سر از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک یتما واقع درجنوب نابلس در کرانه باختری نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که بر اثر شکنجه و جنایات پزشکی و سیاست گرسنه نگه داشتن که از سوی اشغالگران پس از هفتم اکتبر اعمال شده است، ۱۸ فلسطینی در زندانها و مراکز بازداشت رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6095425

دیگر خبرها

  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • سندرز خواستار تمرکز بر جنایات در غزه به جای اعتراضات دانشگاهی شد
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست