Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت با اشاره به مصوبه ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این شهرستان، گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم و احتمال شیوع ویروس کرونا در اجتماعات امکان برگزاری مراسم نخل برداری شهادت حضرت امام علی (ع) در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با پیگیری‌های صوش در دو شب این مراسم شاهد اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های برگزاری این مراسم در سطح نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت بودیم.

نوکار به ممنوعیت پخش نذورات نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امکان پخش نذورات وجود ندارد و همشهریان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه شهرستان تفت به دست نیازمندان واقعی و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا برسانند.

فرماندار شهرستان تفت در پایان با تقدیر از همکاری صمیمانه مردم در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: امیدواریم شهرستان تفت در آینده نزدیک و با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محدوده شهرستان‌های سفید قرار گیرد و امکان برگزاری مراسم‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم نخل برداری شهرستان تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری