Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:51:57 GMT

«به خانه بر می‌گردیم» میزبان جهادگران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۷۶۷۶

«به خانه بر می‌گردیم» میزبان جهادگران می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه‌ برنامه «به خانه بر می‌گردیم» این هفته میزبان جهادگران خواهد بود. امیر والی برادر زنده یاد عبدالله والی مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) که خدمات گسترده ای را در بشاگرد انجام داده بود، مهمان این برنامه است.

همچنین علی صدرا کارشناس مهارت‌های زندگی که هر هفته سلسله بحث‌هایی در برنامه مطرح می‌کند، این هفته با موضوع یتیم نوازی و فرهنگ سازی کمک به هم نوع در برنامه حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه «به خانه بر می گردیم» امروز جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۶:۴۵ با اجرای محمد نظری و المیرا سماواتی روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

برنامه مهمانی «به خانه بر می‌گردیم» هر هفته با یکی از شهرهای کشور ارتباط تصویری بر قرار می کند، این برنامه خانوادگی تا قبل از شیوع ویروس کرونا میزبان قریب به ۵۰ نفر از متقاضیان حضور در استودیو بود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و شعار برنامه برای در خانه ماندن این بخش از برنامه خود را حذف کرده است.

ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و سردبیری مائده شیرپور برخلاف هفته‌های گذشته و روال عادی برنامه که صبح‌های جمعه پخش می‌شد، در ایام ماه مبارک رمضان جمعه ها حوالی ساعت ۱۶:۴۵ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

کد خبر 4926001 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی رادیو نمایش فیلم کوتاه فیلم سینمایی ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان شیوع کرونا خانه سینما شبکه پنج سیما شبکه سلامت شبکه یک سیما خانه بر می گردیم شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها