Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@04:18:00 GMT

مهدکودک‌ها چطور خسارت ایام کرونا را دریافت کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۷۸۹۸

مهدکودک‌ها چطور خسارت ایام کرونا را دریافت کنند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وحید قبادی دانا افزود: مهدهای کودک غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور جهت قطع زنجیره انتقال کرونا از اسفند ماه تعطیل هستند و با رایزنی های انجام شده با مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه کارگروه بررسی مشاغل آسیب دیده از کرونا، مهدهای کودک غیردولتی به عنوان کسب و کارهای واجد شرایط تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهدهای کودک تحت شمول رسته مراکز و مجتمع های فرهنگی و آموزشی قرار گرفته اند و بر این اساس آنان می توانند تقاضای دریافت تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومانی را بابت هر یک از هر پرسنلی که اشتغال آنها را حفظ کرده اند به مراجع ذیصلاح ارائه دهند و همچنین طبق اعلام معاونت اقتصادی رئیس جمهوری از امتیاز تنفس سه ماهه پرداخت اقساط بانکی نیز بهره مند می شوند.

قبادی دانا گفت: متقاضیان بهره‌مندی از امتیاز تنفس سه ماهه پرداخت اقساط بانکی می توانند درخواست خود را به سازمان بهزیستی ارائه کنند و در صورت تائید به وسیله سازمان، موارد به بانک مرکزی اعلام می شود.

بیمه بیکاری برای پرسنل مهدهایی که شغلشان را از دست دادند

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: همچنین پرسنل شاغل در مهدهای کودکی که نتوانستند شغل خود را حفظ کنند و همچنان در مهدکودک، شاغل باقی بمانند می توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری در ایام تعطیلی به دلیل شیوع کرونا با لحاظ شرایط لازم پس از ثبت نام در سامانه مربوطه بهره مند شوند  و با مذاکراتی که توسط سازمان بهزیستی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در معاونت روابط کار صورت گرفته این امر برای آنان تسهیل خواهد شد.

قبادی دانا افزود: همچنین در پویش همدلی مومنانه بیش از هزار و ۳۰۰ مالک مکان های استیجاری مهدهای کودک غیردولتی اجاره بهای خود را مورد بخشودگی قرار دادند؛ علاوه بر این سازمان بهزیستی اجاره بهای تمام املاکی که در موضوع ماده ۲۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به صورت استیجاری در اختیار مهدهای کودک یا سایر مجموعه ههای تحت پوشش قرار داده است برای ماه های اسفند، فروردین و اردیبهشت، تحت بخشودگی کامل قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط به وجود آمده  تمام تلاش بهزیستی بر این بوده است که مهدهای کودکی که تحت نظارت سازمان بهزیستی به فعالیت می پردازند کمترین ضرر را از تعطیلی که  به اجبار با توجه به شرایط شیوع کرونا برای قطع زنجیره انتقال متحمل شدند، داشته باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه بیکاری سازمان بهزیستی مهد کودک وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند