Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس یازدهم گفت: مدیران استان برای رفع مشکل بیکاری و تعطیلی صنایع استان باید جهادی وارد عمل شوند و گره‌های بر سر راه صنایع را باز کنند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره رتبه استان لرستان در بحث بیکاری اظهار داشت: اشتغال و بیکاری تابع عواملی‌اند که باید به دنبال علت باشیم و همچنین ظرفیت‌های استان را در زمینه‌های قدرت و ضعف بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط استان و فراوانی منابع معدنی و آبی، پایه استان در آب،کشاورزی و دامپروری  است که رونق آنها منوط به تخصیص آب است ولی متاسفانه در بحث ذخیره سازی آب ظلم تاریخی در حق استان لرستان شده  و به اندازه کافی نتوانسته‌ایم سد سازی کنیم و حق آبه خودمان را بگیریم. 

جهش تولید؛ پادزهر بیماری و بیکاری667 هزار بیکار در صف دریافت بیمه بیکاری/ سازمان برنامه و بودجه بجنبدثبت‌نام 160 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در تهران

منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس یازدهم عنوان کرد: در راستای رفع مشکلات کشاورزی استان باید در قدم اول مشکل آب استان را حل کنیم تا بتوانیم با آبی کردن زمین‌ها کشاورزی استان را رونق بگیرد و همچنین در زمین‌های کشاورزی که زمینه آبی شدن ندارند باید گیاهان دارویی و و درختانی که به آب کمتری نیاز دارند را کشت کنیم.

وی بیان کرد: رفع مشکلات تخیص آب استان لرستان نیازمند همت جدی از طرف مدیران و نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در راستای رونق کشاورزی استان است چراکه رونق کشاورزی و دامپروری در استان می‌تواند این استان را به قطب تولید گوشت، شیلات و کشاورزی تبدیل و یکی از صادر کنندگان کشور باشیم. 

ویسکرمی گفت: اشتغال استان لرستان را باید با توجه به شرایط و بوم استان تعریف کنیم، همچنین زنده کردن صنایعی که به دلیل سوء مدیریت و خصوصی سازی‌های بی‌رویه تعطیل شده‌اند استان را می‌تواند به سمت رفع مشکل بیکاری پیش ببرد.

وی تصریح کرد: مدیران استان برای رفع مشکل بیکاری و تعطیلی صنایع استان باید جهادی وارد عمل شوند و گره‌های بر سر راه صنایع را باز کنند، بیش از 10 هزار اشتغال معطل در استان داریم که با راه‌اندازی همین صنایع تولیدی کمتر از پنج سال می‌توانیم عمده مشکل اشتغال استان را رفع کنیم، وقتی مشکل اشتغال حل شود سایر مشکلات استان نیز حل می‌شوند چرا که ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی در بیکاری است.

انتهای پیام/645/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رفع مشکل بیکاری استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،نخستین جلسه استاندار لرستان با موضوع بررسی وضعیت اقتصادی لرستان شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.

در این جلسه ابوطالب شفقت ضمن بیان انتظارات خود از دستگاه‌های اقتصادی استان بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکارهای مشارکت حداکثری مردم، مشارکت فعالان اقتصادی و نخبگان، تاکید کرد.

در ادامه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صمت، جهاد کشاورزی مسکن و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی استان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده خود را بیان کردند و استاندار لرستان دستورات لازم را برای اقدامات و برنامه‌ریزی‌های حوزه اقتصادی صادر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899106

دیگر خبرها

  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد