Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@16:14:21 GMT

ماجرای تیمساری که کمپ استقلال را می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۸۱۶۲

ماجرای تیمساری که کمپ استقلال را می‌خواهد

علی فتح الله زاده در تازه ترین مصاحبه اش بار دیگر درباره کمپ ناصرحجازی و معارضی که این زمین دارد توضیح داد. به گزارش جنوب نیوز به نقل از تابناک ورزشی؛ مدیرعامل سابق استقلال گفت: استادیوم آزادی چند سال است که ساخته شده؟ هشتصد تا معارض دارد. کمپ ناصر حجازی یک معارض دارد، که یک تیمسار عالی رتبه‌ای هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت کردیم و گفت اعتراضی ندارد. مشکل حل شد.

فتح الله زاده اعتراض آن یک معارض را هم به این شرح توضیح می دهد: « آن بنده خدا ۳۷۰ متر از ما زمین می‌خواهد. اینجا ۴۰ هزار متر زمین است. ۳۷۰ متر در مقابل ۴۰۰۰۰ متر چیزی نیست. بعد حرف بی ربطی زدند گفتند این زمین معارض درست وسط زمین است، انگار متر داشتند و متوجه شده اند دقیقاً وسط زمین است. اصلا وسط زمین نبوده و گوشه بوده است. بنده خدا هم آمد با ما همکاری کرد. امروز ۱۰۰۰ میلیارد یا ۱۵۰۰ میلیارد تومان قیمت این زمین است. فکر نکنید این زمین را همینطور به ما دادند. کلی چاله داشت، مشکل داشت. کلی پشت در شهردار بودم. ببینید چه بدبختی‌هایی کشیدم. اما آیا این قیمتی که زمین باشگاه دارد به من می‌دهند؟ متعلق به باشگاه استقلال است. زمین شهری بهای زمین را از ما گرفته است.»

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه برمودا از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش می‌گوید که امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ماجرای سهام کارگران چیست؟
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • عکس| ماجرای شعری که تتلو برای حضرت علی(ع) سروده چیست؟
  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم