Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:07:49 GMT

فعالیت ادارات دلفان بدون پذیرش ارباب رجوع

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۸۲۲۱

فعالیت ادارات دلفان بدون پذیرش ارباب رجوع

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از تصمیمات جدید برای مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

حشمت بهمنی ۲۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تصمیم شورای مدیریت بحران مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان دلفان از ۲۷ اردیبهشت تصمیمات جدیدی قابل اجرا خواهد بود.

وی ادامه داد: بازار شهر نورآباد کاملا تعطیل خواهد شد و به جز نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی بقیه اصناف و فروشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل و با کسانی‌که به هر نحوی بخواهند در این روند خللی ایجاد کنند و دستورات ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا را نادیده بگیرند برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهمنی تاکید کرد: هرگونه تجمع و ازدحام در سطح بازار و معابر ممنوع بوده و آرامستان‌های سطح شهر و روستاها مسدود و مراسم عزاداری و تدفین بدون حضور جمعیت و فقط با حضور چند نفر از نزدیکان انجام می‌گیرد.

فرماندار دلفان گفت: با مدیران و ورسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در اجرای مصوبات ستاد سهل‌انگاری و در اجرای وظایف خود در مبارزه با بیماری کرونا کوتاهی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: تمام ادارات شهرستان با حداکثر یک‌سوم کارکنان و بدون پذیرش ارباب رجوع فعالیت خواهند داشت. بانک‌ها نیز با یک‌سوم کارکنان فقط جهت انجام امورات ضروری فعالیت دارند.

بهمنی با بیان اینکه شهرداری، اصناف، اداره صمت و نیروی انتظامی به طور مستمر و به صورت سختگیرانه بر نحوه تعطیلی بازار نظارت خواهند داشت و با متخلفان شدیداً برخورد قانونی خواهد شد، اضافه کرد: مغازه‌ کسانی که این مصوبات را نادیده بگیرند، پلمب می‌شود.

فرماندار دلفان با بیان اینکه شهرداری به صورت روزانه معابر سطح شهر را گندزدایی و ضدعفونی خواهد کرد، افزود: مدیران و روسای ادارات قبل و بعد از کار روزانه دستگاه تحت مدیریت خود را ضدعفونی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمام زیارتگاه‌ها، مناطق تفریحی، پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل و ورودی آنها مسدود خواهد شد، گفت: دوره‌گردها از قبیل خریداران ضایعات و میوه‌فروشان سیار در سطح روستاهای شهرستان کنترل خواهند شد.

بهمنی تاکید کرد: با توجه به شرایط تا اطلاع ثانوی مدارس سطح شهرستان دلفان تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرونا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک گفت: فرمانداری شهرستان نایین به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد و قطعا این امتیاز خاص سبب ارتقای شهرستان در سطح کشور به ویژه در استان اصفهان می‌شود.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر وعده فرمانداری ویژه را به مردم شهرستان نائین دادم که با پیگیری‌های انجام شده و نگاه ویژه رئیس جمهور و همراهی هیئت دولت به ویژه معاون اول و معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزیر کشور و معاون سیاسی سابق و همچنین استاندار اصفهان، فرمانداری ویژه برای شهرستان نائین مصوب شد.

وی افزود: این امتیاز خاص سبب تسهیل در امور مردم شهرستان نائین و ارتقای این شهرستان در سطح کشور به ویژه در سطح استان اصفهان خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک خاطرنشان کرد: این حرکت و موفقیت برای شهرستان نائین پیش زمینه تحول در ارتقا و افزایش بودجه‌های شهرستان است و فرمانداری ویژه در چارت تقسیمات کشوری، از استانداری کوچک‌تر اما از فرمانداری بزرگ‌تر و توانمندتر است و باعث ارتقای ادارات می‌شود.

آزاد تاکید کرد: فرمانداری ویژه نائین توانمندتر از فرمانداری عادی است و ضمن تفویض اختیارات استان اصفهان به نائین و معاون مدیرکل محسوب شدن رؤسای ادارات، چارت و تشکیلات اداری شهرستان از لحاظ جذب نیرو و کارکنان ارتقا یافته و میزان اعتبارات بیشتری نسبت به فرمانداری عادی به شهرستان تخصیص پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه به طور قطع اتفاقات خوبی برای مردم شهرستان نائین پیش رو است، گفت: مردم شهرستان نائین لایق بهترین‌ها هستند و ما نیز در این مسیر به عنوان خادم مردم در حال تلاش و پیگیری هستیم و این اولین خبر خوب برای نائین بود و در روزهای آتی اخبار خوب دیگری نیز به مردم شهرستان خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک افزود: با توجه به تفویض اختیارات استان اصفهان به شهرستان نائین و این موضوع که رؤسای ادارات شهرستان، معاون مدیرکل محسوب می‌شوند، مسیر اشخاصی که برای امورات خود از خوروبیابانک به مرکز استان مراجعه می‌کردند با مراجعه به فرمانداری ویژه نائین کوتاه‌تر می‌شود.

کد خبر 749114

دیگر خبرها

  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳