Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از لغو اجرای طرح زوج و فرد شماره‌گذاری در مراکز تعویض پلاک این پلیس و دفاتر خدمات خودرویی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار داشت: کلیه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی پلیس راهور استان اصفهان از بیست و هفتم اردیبهشت ماه بدون در نظر گرفتن طرح نوبت‌بندی زوج و فرد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به شهروندان ارائه خدمات می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان  با بیان اینکه هم اکنون خدمات‌دهی در مراکز تعویض پلاک به حالت عادی در آمده است گفت: به منظور جلوگیری از شلوغی و ازدحام مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک در صورت نیاز، ارائه خدمات این مراکز تا ساعت ۱۷ تمدید خواهد شد.

وی استان اصفهان تاکید کرد: همراه داشتن وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک، دستکش و حتی خودکار شخصی در زمان مراجعه الزامی است و صرفاً خریدار و فروشنده مجازند وارد مراکز شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان پلیس راهور پلیس زوج مراکز تعویض پلاک استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان کاشان، ارتقای بهداشت دهان و دندان دانش آموزان و کودکان را از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: این طرح بیشتر در مدارس و خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت و خدمات جامعه سلامت اجرای می‌شود.
دکتر فرجی افزود: همکاران و کارشناسان مرکز بهداشت به مدارس مراجعه و دانش آموزان ابتدایی را معاینه می‌کنند و در صورت نیاز به خدمات دندانپزشکی بیشتر به مراکز بالاتر ارجاع می‌دهند.
وی گفت: کودکان ۳ تا ۶ سال هم با مراجعه به خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت به صورت رایگان معاینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان