Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر کلیه تمرینات به صورت آنلاین به بازیکنان ارائه می‌شود و کماکان ادامه دارد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، احسان پهلوان اظهار داشت: در حال حاضر به لحاظ وضعیت جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارم و شخصاً با انجام تمرینات، تا 70 درصد آمادگی خود را حفظ کرده‌ام و 30 درصد باقیمانده را نیز هنگامی که به امید خدا به تمرینات تیمی بازگشتیم نهایتاً در 3 تا 4 هفته به دست آورده و به شرایط آرمانی باز خواهم گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط بازیکنان در روزهای تعطیلی لیگ و خانه‌نشینی افزود: ماندن در خانه برای بازیکنانی مثل ما که 7 روز هفته در کوران مسابقات لیگ برتر درگیر بودیم و بدنمان در اوج آمادگی بود، فوق‌العاده سخت است ولی چاره‌ای نیست و باید حرفه‌ای باشیم و به هر نحو ممکن خودمان را با شرایط موجود وفق داده و آماده نگه داریم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن با آمدن مربی جدید خارجی خیلی بهتر شد و ما به سرعت داشتیم رو به کسب نتایج خوب می‌رفتیم و احساس می‌کنم اگر لیگ ادامه می‌یافت جایگاه ما خیلی بالاتر مى‌رفت، چون کیفیت کار بازی ما هم متفاوت شده بود و هر بازیکن به جرأت در هر بازی 11 تا 12 کیلومتر می‌دوید و مطمئن هستم در صورت آغاز لیگ، باز هم سیر صعودی را آغاز خواهیم کرد چرا که ذوب‌آهن همیشه جزو تیم‌های مدعی و نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی بوده و خواهد بود.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: رادولوویچ به زودی به ایران برمی‌گردد/ اگر ابلاغ شود، آماده آغاز تمرینات هستیممدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن: هنوز درباره مسائل مالی با بازیکنان صحبت نکرده‌ایم؛ ارسال مستندات پرونده شکاری به CASبازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن: اتمام لیگ تصمیم درستی بود؛ 2 ماه است در خانه تمرین می‌کنم

وی درباره شرایط این تیم در روزهای تعطیلی لیگ گفت: در حال حاضر کلیه تمرینات به صورت آنلاین به بازیکنان ارائه می‌شود و کماکان ادامه دارد، اگرچه تمرین آنلاین جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد اما بازیکنان نیز در این شرایط نباید تنها به تمرینات آنلاین بسنده کنند و باید در خانه و مکان‌های مطمئن تمرینات را ادامه بدهند. خود من علاوه بر تمرینات تیم، در خانه با تردمیل و تمرینات هوازی و وزنه آمادگی‌ام را حفظ می‌کنم. البته برای ما که فوتبال علاوه بر شغل عشق‌مان نیز هست این دوری از زمین و توپ خیلی سخت است.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: شخصاً همیشه از حواشی به دور بوده و تمام و کمال در خدمت تیم و باشگاه ذوب‌آهن هستم، چرا که فرزند ذوب‌آهنم و در این باشگاه رشد کردم و همیشه برای بالا بردن جایگاه ذوب‌آهن حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهم.

وی بیان کرد: درخواست من از همه این است که فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند چون متأسفانه گاهی اوقات برخی را مشاهده می‌کنم که گویی کاملاً به این بیماری خطرناک بی‌توجه هستند و از ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند که این باعث تأسف است.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن بازیکن تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!

 کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم