Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:10:55 GMT

نقش پنهان گیگز در منچستر یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۸۵۶۱

نقش پنهان گیگز در منچستر یونایتد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رایان گیگز، اسطوره منچستر یونایتد از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و اکنون در این باشگاه هیچ سمتی ندارد، اما مرد ولزی همچنان در باشگاه سابق خود نقش دارد.

گیگز که پس از اخراج دیوید مویس در سال ۲۰۱۴، هدایت تیمش را بر عهده گرفت، سال ۲۰۱۶ و با ورود مورینیو به اولدترافورد، منچستر یونایتد را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیگز سال ۲۰۱۸ هدایت تیم ملی کشورش را پذیرفت و برای دومین بار، تیم ملی ولز به جام ملت‌های اروپا صعود کرد.

پس از انتخاب اوله گنار سولسشیر به عنوان سرمربی منچستر یونایتد، تاثیر رایان گیگز بر تیم سابقش بیشتر شد و او تاکنون درباره جذب چند بازیکن به هم تیمی سابق خود مشاوره داده و جذب برخی از آن‌ها را به سولسشیر توصیه کرده است.

تابستان سال گذشته، رایان گیگز مهر تایید جذب دنیل جیمز را برای منچستر یونایتد زد تا این بازیکن از سوانسی راهی اولدترافورد شود و بازی‌های خوبی در ترکیب شیاطین سرخ به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: گیگز: رونی به اندازه دوران بازیگری اش موفق خواهد شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که اسطوره ولزی شیاطین سرخ بار دیگر تیم سابقش را به سمت سوانسی هدایت کرده و به آن‌ها پیشنهاد داده در تابستان پیش رو جو رودون بازیکن این تیم را جذب کنند.

اکنون شنیده می‌شود ربی ماتوندو، بازیکن اسبق تیم جوانان منچستر سیتی که در حال حاضر برای شالکه توپ می‌زند، در رادار شیاطین سرخ قرار گرفته و باشگاه انگلیسی این بازیکن را به عنوان جایگزینی ارزان‌تر برای جیدون سانچو زیر نظر دارد.

این مهاجم ۱۹ ساله تاکنون در تمام بازی‌های تیم ملی کشورش از زمان سرمربیگری رایان گیگز به میدان رفته و جو رودون هم به مهره کلیدی در قلب دفاعی تیم ملی ولز تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منچستر یونایتد رایان گیگز منچستر یونایتد رایان گیگز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در رقابت‌های این فصل و به دست نیاوردن سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده باعث نارضایتی مدیران این باشگاه شده و انتظار می‌رود که تن‌هاخ در پایان فصل این تیم را ترک کند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر شایعات زیادی را درباره احتمال اخراج این مربی هلندی از سوی مدیران یونایتد بلافاصله پس از پایان فصل جاری مطرح کرده‌اند و اسنایدر معتقد است که کار این مربی در اولدترافورد ۱۸ ماه قبل به پایان رسیده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید درباره شرایط هم‌وطنش به برنامه تلویزیونی ورونیکا آفساید در هلند گفت: «او با شروع رقابت با رونالدو اشتباه بزرگی را مرتکب شد. احترام همه را در این تیم از دست داد. فکر می‌کرد که این کار نتیجه دیگری دارد اما البته که نداشت. همه بازیکنان در رختکن با خودشان فکر کردند که آیا این مرد دیوانه است؟

او همین حالا هم می‌داند که باید برود. اما هیچکس دوست ندارد که خودش با پای خودش جدا شود. اگر من هم جای او بودم با آرامش و بدون نگرانی روی نیمکت می‌نشستم تا زمانی که اخراج شوم.»

دیگر خبرها

  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم