Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:29:54 GMT

توفیقات مدیریت کرونا ناشی از هم‌افزایی و همراهی است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۸۶۳۵

توفیقات مدیریت کرونا ناشی از هم‌افزایی و همراهی است

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان در جمع مردم روستای فهالنج شهرستان طبس به شرایط حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: در وضعیت بسیار حساس و پیچیده‌ای قرار داریم و هر روز شاهد افزایش فشارها و تحریم‌های ظالمانه هستیم. 

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و با شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا، با تلاش همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و نهادهای حاکمیتی از میدان مدیریت بحران کرونا که عالم‌گیر شده نیز سربلند بیرون آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: انسجام مثال‌زدنی همه حوزه‌ها در این برهه، پای کار آمدن همه افراد جامعه و همه دستگاه‌ها را در دوران دفاع مقدس تداعی می‌کند.

طبس می‌تواند یکی از پیشران‌های منطقه‌ای در توسعه باشد

وی در دیدار با مردم گفت: طبس می‌تواند یکی از مهمترین پیشران‌های منطقه ای ما در توسعه باشد. 

معتمدیان خاطرنشان کرد: طبس، یکی از شهرستان‌های بزرگ استان است و قطعا ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد. 

وی با اشاره به اینکه طبس پایتخت ذغالسنگ کشور نام گرفته است گفت: تلاش‌ بر این است که با اقداماتی که انجام می‌دهیم، توجه حاکمیت را به این منطقه جلب کنیم تا این ثروت‌های نهفته بیرون بیاید و به رفاه، اشتغال و افزایش درآمد مردم بینجامد. 

استاندار خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد که با استفاده درست از ظرفیت‌های موجود در منطقه شاهد این باشیم که مردم طبس، دغدغه کار و معیشت و درآمد نداشته باشند. 

وی از عزم استان برای تکمیل زیرساخت‌های شهرستان گفت و متذکر شد: با توجه به اینکه طبس در یکی از کریدورهای اصلی تردد کشور قرار گرفته و مهمترین مطالبه مردم منطقه نیز بهسازی راه‌هاست، ایجاد بزرگراه و دو بانده کردن جاده‌ها از اولویت‌های استان است. 

معتمدیان گفت: تلاش برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی، بالابردن ضریب نفوذ دیجیتال، اجرای طرح‌های مخابراتی و افزایش سطح برخورداری مردم از اینترنت پرسرعت در مناطق مختلف از برنامه‌های استان است. 

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای محرومیت‌زدایی استان

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هم‌افزایی بخش‌های مختلف مدیریتی در استان تصریح کرد: بنا داریم با استفاده از ظرفیت همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح، نماینده محترم ولی فقیه در استان، ائمه جمعه، نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و منتخبین مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حداکثر توان خود را در جهت محرومیت‌زدایی از این استان پهناور به کار بریم. 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته، اقدامات در خور توجه در راستای کمک به مناطق کمتر برخوردار از حیث تامین زیرساخت‌ها انجام شد خاطرنشان کرد: تلاش استان، حمایت دولت و کمک دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی و انقلابی سبب شد، سال گذشته در خیلی از شاخص‌ها، جهش خوبی داشته باشیم. 

معتمدیان گفت: همین تلاش‌ها و اعتبارات ملی خوبی که جذب کردیم در بحث ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری، رتبه‌های خوبی را نصیب استان کرد. 

وی افزود: تلاش استان بر این است که در سال ۹۹ که به تدبیر رهبر معظم انقلاب، سال جهش تولید نام گرفته، از همه ظرفیت‌های استانی و ملی در راستای تحقق شعار سال استفاده شود. 

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: امسال مردم باید آثار برنامه‌های اقتصادی را در زندگی خود لمس کنند. 

همزمان با حضور استاندار خراسان ‌جنوبی، معاونان استانداری، فرماندار ویژه طبس، جمعی از مدیران کل استان و مدیران شهرستانی در روستای فهالنج، مردم برخی مشکلات موجود را مطرح کردند که استاندار پیگیری موارد مطرح شده را به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار طبس محول کرد.

استاندار خراسان جنوبی که دیروز (پنجشنبه) به همراه معاونان خود و جمعی از مدیران استانی به شهرستان طبس رفت، با مردم روستاهای نای بند و زردگاه بخش دیهوک از توابع این شهرستان دیدار و در مراسم عزاداری شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر در روستای فهالنج شرکت کرد.

معتمدیان در ادامه این سفر از روستاهای زردگاه و دیگ رستم هم بازدید کرد و بررسی مسایل و مشکلات این دو منطقه را از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران حاضر خواستار شد.

مراسم دومین شب از لیالی قدر و عزاداری شهادت حضرت علی (ع) در امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) شهرستان طبس با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاونان استاندار، قشرهای مختلف مردم، منتخب مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان برگزار شد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

طبس تنها شهرستان استان است که فرمانداری ویژه دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا محمدصادق معتمدیان خراسان جنوبی طبس همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی طبس همدلی ویروس کرونا خراسان جنوبی طبس همدلی استاندار خراسان جنوبی شهرستان طبس دستگاه ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ یدالله دهقان با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار برنج در یکی از شهرستان‌ها دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، محل کالای احتکار شده را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار 22 تن برنج احتکار شده کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر 12 میلیارد ریال برآورد شده است. 

دهقان خاطرنشان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با پلیس ضروری است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بیرجند

سرهنگ احمدرضاکارگر فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 39 دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف و هنجارشکن توقیف شده است. 

وی اظهار داشت: با توجه به نارضایتی شهروندان از مزاحمت‌های صورت گرفته توسط موتورسیکلت و خودروهای دارای صدای ناهنجار و بوق‌های نامتعارف به ویژه در ساعات پایانی شب، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان به مرحله اجرا گذاشته شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: این طرح با حضور تیم‌های گشت راهور و انتظامی شهرستان بیرجند اجرایی شد که ماموران در این رابطه 30 دستگاه موتورسیکلت و 9 دستگاه خودروی متخلف و هنجارشکن شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ کردند. راکبان و رانندگان متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

کارگر، برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از اهداف پلیس در اجرای این طرح‌ها برشمرد؛ و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند. 

کشف 2 تن شکر احتکارشده در زیرکوه   
 
سرهنگ هادی سلمانی نیز از کشف یک انبار احتکار شکر در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده 714 میلیون ریال برآورد شده است. 

وی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی محل مورد نظر را شناسایی کردند. 

 فرمانده  انتظامی شهرستان زیرکوه اظهار داشت: مأموران در بازرسی از انبار 2 تن و 100 کیلو گرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر 714 میلیون ریال برآورد شد. مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیرشده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند