Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@03:06:16 GMT

تاکسی های دو گانه سوز ایرانی در راه سنگال!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۸۷۰۲

تاکسی های دو گانه سوز ایرانی در راه سنگال!

در حال حاضر تعدادی سمند گاز سوز در سیستم حمل و نقل عمومی در فرودگاه داکار تردد می کند که با توجه به اقبال مشتریان به خودروهای دوگانه سوز ایرانی، دولت سنگال قصد تامین مالی برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی سنگال را دارد. به گزارش پول نیوز، دولت سنگال برای بهره‌برداری از منابع گازی اکتشافی و تجاری‌سازی کاربردی آن قصد دارد با همکاری سنیران اتو (شرکت مشترک ایرانی– سنگالی) ناوگان حمل و نقل عمومی خود را مجهز به سیستم سوخت رسانی (CNG) کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال گذشته قرار بود تعدادی قطعات منفصله خودرو سمند از جمله سمند تاکسی به کشور سنگال صادر شود، اما به دلیل مشکلات بین المللی، عدم وجود روابط بانکی بین ایران و سنگال و سایر مشکلات، روند صادرات با مشکل مواجه شد. علیرغم مشکلات پیش رو، ارسال قطعات یدکی و تامین خدمات پس از فروش توسط شرکت سنیران اتو و ایران خودرو در سال گذشته ادامه داشت تا پشتیبانی مناسبی از خودروهای صادرشده، صورت گیرد.
شبکه امدادرسانی و تعمیرات سیار ایران خودرو توسط شرکت سنیران اتو در سه شهر اصلی سنگال راه‌اندازی و تکمیل و تجهیز خودروهای مونتاژی در این شرکت به سیستم گاز مایع و توسعه شبکه آن انجام شده است.
ایران خودرو با انتقال دانش فنی، صدور برخی ماشین آلات ساخت داخل و همچنین تامین سایر ماشین آلات از منابع خارجی اقدام به احداث خط تولید خودرو سمند با ظرفیت اسمی سالانه 10 هزار دستگاه در سنگال کرده است.
در سال‌های ابتدایی فعالیت سایت ایران خودرو در سنگال، بیش از 5. 22 میلیون دلار خودرو (بصورت CBU و SKD) و قطعات یدکی به سنگال صادر شد که وجوه آن به صورت نقدی و ال سی به شرکت ایران خودرو پرداخت شده است.
گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال حفظ و توسعه بازار سنگال به ویژه توسه کسب و کار شرکت سنیران است و به همین منظور تدوین و اجرای برنامه جامع مشترک با طرف سنگالی را دنبال می کند.
یکی از تعهدات طرف سنگالی تامین برق مناسب برای سایت تولیدی بوده است که به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه ها و تجهیزات به دلیل نوسانات موجود، تامین برق مناسب در این کارخانه در دستور کار قرار دارد.
تمدید پروتکل میان دولت سنگال و شرکت سنیران اتو، توافق برای نوسازی ناوگان تاکسی رانی سنگال،‌ توسعه و گسترش فعالیت های سنیران اتو براساس حمایت های مالی دولت سنگال و معافیت و مزایای مالیاتی نیز بخش دیگری از برنامه های ضروری ایران خودرو برای توسعه حضور در بازار سنگال است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو تجهیزات سنگال ایران خودرو دولت سنگال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم

محمد خزامی رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به بحث صادرات محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌‎های فولادی API در کشور، بازیگر تعیین‌کننده‌ای در تامین این محصول استراتژیک در بازارهای ایران و جهان به شمار می‌آید.

او با اشاره به اینکه ورق‌های API محصولی استراتژیک و غیرقابل جایگزین در توسعه زیرساخت‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به حساب می‌آیند، افزود: این ورق ها از خواص مقاومت مناسبی در مقابل عوامل بیرونی مانند خوردگی و شکستگی برخوردار هستند و ار این رو جایگاه بسیار ویژه‌ای در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: نقش‌آفرینی شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین این ورق فولادی برای توسعه زیرساخت‌های نفت‌وگاز کشور به خصوص پروژه خط انتقال نفت گوره به جاسک و همچنین رشد روزافزون صادرات ورق های فولادی عریض و کسب سهم این شرکت از بازارهای کشورهای اروپای غربی، حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه خود مهر تاییدی بر سطوح بالای کیفیت محصول و ظرفیت‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین ورق‌های فولادی عریض است.

خزامی با تاکید بر جایگاه ویژه شرکت فولاد اکسین در تامین این ورق‌ها یادآور شد: بدون شک شرکت فولاد اکسین خوزستان، با توجه به مسیر و روند رشد تولید و فروشی که در ماه‌های اخیر در پی گرفته است، در آینده‌ای نزدیک بازارهای صادراتی خود را در سایر کشورها نیز توسعه خواهد داد. 

او افزود: در همین راستا شرکت فولاد اکسین خوزستان به شکلی پررنگ و قدرتمند در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) حضور یافته است تا به این ترتیب ضمن تشریح و معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کم‌نظیر خود در سطح کشور، منطقه و حتی جهان، زمینه مناسبی را برای معرفی محصولات، توسعه بازارهای بین‌المللی، نقش‌آفرینی در تامین نیاز مصرف کنندگان ورق های فولادی عریض و کسب سهم بیشتر از بازار کشورها به ویژه کشورهای اروپایی و در انتها صادرات محصولات خود ایجاد کند. 

این نمایشگاه تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو