Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب جمعه بشاگرد با بیان اینکه چرا با وجود صنعت پیشرفته در هوافضا در صنعت خودرو این قدر ضعیف هستیم؟، افزود: پیشرفت‌های صنعت دفاعی محصول جهاد علمی جوانان مؤمن و انقلابی و ثمره اعتماد امیدبخش و آینده‌ساز به نسل انقلاب است، چیزی که در صنعت خودرو کمتر به چشم می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، حجت‌الاسلام حسین غلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: این جمعه از روزهای بسیار بزرگی است که شبیه آن کمتر پیش می‌آید، هم روز قدر و هم روز شهادت امیرالمومنین(ع) و هم جمعه که از فضیلتی ویژه برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیة‌الله ارواحنا له الفدا به‌مناسبت شهادت مولی‌الموحدین (ع) اظهار داشت: در مورد شخصیت مولا همین بس که روش و طریقه‌ ایشان همان طریقه‌ رسول‌الله(ع)  بوده و لذا فرمودند؛ "أنا من رسول‌الله کالضوء من الضوء" «اتصال و همبستگی من با رسول خدا همانند اتصال و پرتو نور از شمس است».

حجت‌الاسلام غلامی افزود: فرصت عذرخواهی از خدا را از دست ندهیم، با توبه و انابه و بهرمندی از شب‌های قدر پیوند خود با امام زمان (عج) محکم کرده و سرنوشتی سعید را برای خودمان رقم بزنیم.

امام جمعه بشاگرد گفت: از آخرین شب قدری که پیش رو داریم نهایت استفاده را ببریم و توجه مساکین که رویه‌ امامان ما بوده در برنامه‌های این ایام و لیالی ما باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: چرا با وجود صنعت پیشرفته در هوافضا در صنعت خودرو این قدر ضعیف هستیم؟

حجت‌الاسلام غلامی گفت: تا تفکر «ما نمی‌توانیم» در تو در توی اتاق‌های طراحی و سیاستگذاری و اجرای صنعت ماشین‌سازی است و افرادی واداده یا نفوذی یا منفعت‌طلب در این صنعت وجود دارد اوضاع بر همین منوال خواهد بود.

وی اظهار داشت: راه حل، اعتماد به نسل سوم و جوانان انقلابی است که بارها و بارها مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

خطیب جمعه شهرستان بشاگرد ادامه داد: پیشرفت‌های صنعت دفاعی محصول جهاد علمی جوانان مؤمن و انقلابی و ثمره اعتماد امیدبخش و آینده‌ساز به نسل انقلاب است، چیزی که در صنعت خودرو کمتر به چشم می‌آید.

وی ابراز داشت: روحیه جهادی و مدیریت جهادی و فقدان نظام پیچیده و بوروکراسی منفور اداری در صنعت دفاعی گوهر ارزنده‌ای است که در صنایع خودروسازی کمتر می‌توان یافت.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: عنصر مهم دیگر توفیق فرزندان انقلابی امام و امت در سپاه و ارتش و وزارت دفاع، حاکمیت تفکر بسیجی است که منفعت‌طلبی و سودانگاری در آن راهی ندارد، البته این صنعت اقتضائات خاص خود را دارد ولی الگوی این نگاه می‌تواند در صنایع خودروسازی هم جریان یابد.

امام جمعه بشاگرد افزود: پروژه‌های قابل توجهی در برنامه‌ اجرایی اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به ریاست استاندار محترم در نظر و تصویب شده است که امیدواریم شاهد جهش چشمگیری در این موضوع که امروز مسئله اول شهرستان است باشیم.

وی بیان داشت: از مردم صبور، ولایی و تلاشگر شهرستان خواهانیم در کنار مطالبه‌گری که رمز توسعه و عمران شهرستان است، همکاری لازم را با مجموعه‌ خدمتگزاران خود مخصوصا در حوزه راه سازی داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: یکی از راهکارهای اساسی در توسعه صنعت کشاورزی و رفع مشکل آب شهرستان، ذخیره‌سازی در حد خرد و کلان است که ظرفیت بالایی برای ذخیره‌سازی وجود دارد.

وی اظهار داشت: مردم قاطعانه مطالبه گر احداث سدهای کوچک و بزرگ در این شهرستان هستند و امیدواریم مسؤولان ذی‌ربط همت مضاعفی در این خصوص داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: با توجه به وضعیت فعلی شهرستان در مورد بیماری کرونا از مردم عزیز خواهش می‌کنم مراقبت بیشتری را داشته باشند و همچنین از مسؤولان محترم تقاضامندم تدابیر لازم را اتخاذ کرده و با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود و فراهم کردن امکانات مورد نیاز در صحنه مبارزه با این ویروس منحوس بمانیم و با توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) پیروز این میدان باشیم.

انتهای پیام/۸۸۰۵۳

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت خودرو اعتماد رهبر انقلاب بشاگرد صنعت خودرو حجت الاسلام صنعت دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد

رئیس سازمان زندان‌ها امروز، چهارشنبه در نشست مسئولین شهرستان بشاگرد در محل دادگستری حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی محمدی که به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در شهرستان بشاگرد حضور دارد، در دیدار مسئولان این شهرستان با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از بشاگرد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم شهرستان، راه‌های اصلی و منتهی به بشاگرد است که در هنگام بارندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و قطعا در جلسه جمع‌بندی سفر استانی رئیس قوه قضاییه و در حضور مسئولان استان رایزنی لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در مورد استقرار اداره ثبت اسناد واملاک برای تسهیل در امور مردم گفت: این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای استقرار این اداره در بشاگرد و حل مشکل مردم انجام شود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین به سایر درخواست‌ها نیز رسیدگی و بر حل موضوعات و طرح آن در جمع مسئولین استان تأکید کرد.

محمدی صبح امروز و همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان، دربازدید میدانی از بشاگرد پیگیر درخواست‌های و مشکلات مردم این منطقه شده است.

انتهای خبر/864

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد