Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@19:13:25 GMT

درگیری حشد شعبی با داعش در جنوب بغداد و صلاح الدین

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۹۰۱۱

منابع امنیتی از ادامه درگیری نیروهای حشد شعبی عراق با داعش برای ممانعت از نفوذ این گروه تروریستی به مناطق الفارسیه در جنوب غربی بغداد و المزاریح در سامرا واقع در استان صلاح الدین خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، نیروهای حشد شعبی در حال مقابله با گروه تروریستی داعش در دو منطقه الفارسیه و المزاریح هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سازمان حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان بسیجی عراقی، تلاش داعش برای نفوذ به منطقه «جرف الصخر» واقع در شمال استان بابل را ناکام گذاشتند.

از سوی دیگر المیادین گزارش داد که نیروهای حشد شعبی حمله تروریست‌های داعشی در جنوب «عکاشات» واقع در استان الانبار را خنثی کردند.

همچنین اهالی روستای "مبارک" در شهرستان خانقین واقع در استان دیالی توانستند حمله داعش به این روستا را خنثی کنند و طبق اعلام منابع درگیری‌ها میان اهالی روستا و نیروهای داعش همچنان ادامه دارد.

سایت اسکای‌نیوز مدعی شد، نیروهای گروه تروریستی داعش کنترل روستای "مبارک" در شهرستان خانقین را به دست گرفته و خانه‌ها و محصولات کشاورزی آن را به آتش کشیدند.

مرکز رسانه‌ امنیتی عراق اعلام کرد، نیروهای داعش با تیراندازی تک تیراندازان به روستای مبارک حمله کردند و در اثر این تیراندازی‌ها سه غیرنظامی از ساکنان روستا زخمی و یکی از آنها جان باخت. اهالی این روستا نیز با پشتیبانی یگان تکاور فرماندهی عملیات دیالی با تک تیراندازان درگیر شدند و در این درگیری‌ها کدخدای روستا کشته شد.

مناطق مختلف شهرستان خانقین تقریباً از چهار سال پیش و پس از عقب نشینی نیروهای پیشمرگ‌ از مناطق مورد مناقشه شاهد حوادث امنیتی پی در پی است و نیروهای داعشی از خلأ امنیتی موجود در این مناطق برای حملات خود بهره‌برداری می‌کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

دریافت 40 MB کد خبر 6091791

دیگر خبرها

  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم