Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور با بیان اینکه این میزان همکاری مردم مؤمن و متدین و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسئولان بهداشتی کشور را در مراحل بعدی کنترل و مهار بیماری امیدوارتر کرد، اظهار کرد: مردم عزیز و متدین ایران در کنار اعمال مذهبی خود، رعایت دستورالعمل‌ها را یک عمل ضروری دانستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: مردم فهیم ایران از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا با همکاری و همراهی مجدانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسئولان و کادر درمانی را در مدیریت بیماری یاری رساندند و همکاری آنان در برگزاری مراسم احیا، نقطه عطف این همکاری‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور با بیان اینکه این میزان همکاری مردم مؤمن و متدین و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسئولان بهداشتی کشور را در مراحل بعدی کنترل و مهار بیماری امیدوارتر کرد، اظهار کرد: مردم عزیز و متدین ایران در کنار اعمال مذهبی خود، رعایت دستورالعمل‌ها را یک عمل ضروری دانسته و می‌بایست در کنار همکاری ارزشمند آنان، از اقدامات متولیان و برگزارکنندگان مراسم احیا و دقت و حساسیت آنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی که نگرانی‌ها در خصوص عدم کنترل شیوع بیماری را تا حد زیادی از بین برد، قدردانی و سپاسکزاری کرد.

روحانی با تأکید بر اینکه " باید از روحانیت معظم و متولیان اماکن مذهبی تقدیر و سپاسگزاری کنیم"، گفت: این رفتار هوشمندانه، دقیق و مسئولانه مردم، متولیان امر را امیدوار می‌کند که بتوانند ان شاء الله با سفید شدن شهر‌های زیارتی با حفظ شرایط و پروتکل‌های بهداشتی، سریع‌تر در بازگشایی بقاع متبرکه و حرم‌های شریف اقدام کنند.

رئیس‌جمهور به بروز چندگانگی در برخی کشور‌های توسعه یافته برای تداوم محدودیت‌ها و یا بازفعالیت امور جاری این کشور‌ها اشاره کرد و گفت: جای بسی افتخار و مباهات است که ایران در اثر وحدت نظر میان مسئولان و همراهی مردم نه تنها توانسته با حفظ پروتکل‌ها در باز فعالیت کسب‌وکارها و مشاغل مختلف اقدام کند که حتی توانسته با رعایت شرایط خاص مراکز مذهبی خود را در این شب‌های گران‌قدر فعال کرده و ضمناً تداوم روند کاهشی بیماری را نیز حفظ کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفت‌وگو با ارائه گزارشی از وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام برگزاری مراسم شب‌های احیاء در سراسر کشور و به‌خصوص تهران، گفت که مردم و متولیان مساجد، حیات‌ها و حسینیه‌ها، با دقت بسیار بالا و حساسیت درخور تقدیر این مراسم را برگزار کردند.

نمکی همچنین در این گزارش به تداوم روند کاهشی شیوع بیماری کرونا در کشور اشاره کرد و اظهار کرد: در مسیر گذر از مدیریت شیوع به کنترل شیوع بیماری هستیم و امیدواریم با تداوم رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، به زودی به مرحله مهار ویروس برسیم.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس جمهور وزیر بهداشت شب قدر رعایت پروتکل های بهداشتی شیوع بیماری رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

35 واحد راکد و غیر فعال گلستان در سال گذشته احیا شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «درویش علی حسن زاده» در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان، اظهار کرد: این واحدها با حجم سرمایه گذاری 10 میلیارد و 950 میلیون ریال احیا شده که به لحاظ وزنی 21 درصد و به لحاظ تعداد اشتغال 9 درصد رشد داشته است.
 
به گفته وی؛ این واحدهای تولیدی احیا شده برای 502 نفر در استان اشتغالزایی ایجاد کرده است.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از صدور 146 پروانه بهره برداری واحد صنعتی در سال گذشته خبر داد و گفت: این به لحاظ تعداد 27 درصد در مقایسه با سال گذشته رشد نشان می دهد.
 
وی افزود: حجم سرمایه گذاری برای این واحدها 34 هزار و 444 میلیارد ریال بوده که رشدی 10 درصدی داشته است.
 
به گفته وی؛ با بهره برداری از این واحدها برای 3 هزار و 357 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.
 
حسن زاده با اعلام اینکه در سال گذشته بیش از 326 میلیون دلار از گمرکات استان صادر شده است، ابراز کرد: از 30 کشور هدف صادراتی 17 کشور آسیایی، 12 کشور اروپایی و 1 کشور آفریقایی بوده است.
 
وی ادامه داد: کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، رومانی، پاکستان و لهستان به ترتیب رتبه های اول تا پنجم هدف صادراتی استان را تشکیل می دهند.
 
به گفته وی؛ از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 722 میلیون دلار از گمرکات استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه که 330 میلیون دلار بود رشدی 2 و نیم برابری داشته است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • 35 واحد راکد و غیر فعال گلستان در سال گذشته احیا شد
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • رفتار عجیب شهربانو منصوریان 
  • مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه در بوشهر برگزار شد
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج