Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خبر درگذشت متین قوسی فوتبالیست نوجوان و استعداد خوب کشورمان باعث تالم و تاثر همه اهالی فوتبال کشورمان شد و خانواده بزرگ و میلیونی باشگاه پرسپولیس هم این ضایعه تلخ را به خانواده این مرحوم و بازماندگان تسلیت می‌گوید.

ضمن ادای احترام به روح این مرحوم اما برخی از باشگاه‌ها و اهالی فوتبال در اقدامی عجیب با موج سواری و سوءاستفاده از این واقعه تلخ، خواستار لغو مسابقات لیگ برتر و تعطیلی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند! در این باره این سوال پیش می‌آید که مگر این مرحوم در زمین فوتبال دچار کرونا شده که برخی‌ها فوت یک انسان را دستمایه رسیدن به اهداف خود قرار دادند؟ مگر به دلیل درگذشت تعدادی از پزشکان و پرستاران که به راستی مدافعان سلامت هستند بیمارستان‌ها تعطیل شد؟

در این میان آیا جان رانندگان، کارگران، کارمندان، مشاغل و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اهمیتی ندارد که مشاغل آنها آغاز به کار کرده و کسی هم این گونه وااسفا سر نداده است؟  آیا نگرانی از ویروس کرونا برای کارگرانی که در کوره‌های پرحرارت و معادن مشغول به کار هستند وجود ندارد؟ در این شرایط هزاران و بلکه میلیونها نفر مشغول به کار و خدمت رسانی به جامعه هستند اما به نظر می‌آید که عده‌ای بنا به مصلحت و منافع خود یا باشگاه‌شان خواستار تعطیلی لیگ برتر شدند.

نکته حائز اهمیت این است که افرادی خود را مدافع سلامت مردم معرفی می‌کنند با اقدامات‌شان بارها نشان داده‌اند به چیزی جز منافع خود فکر نمی‌کنند. آیا کسانی که این گونه دم از نگرانی برای سلامت مردم می‌زنند حاضرند بیزینس و شغل‌های غیر فوتبالی خود را هم تعطیل کنند؟! امیدواریم اتحادی که در این زمینه بین برخی از باشگاه‌ها و دشمنان دیروز که امروزه دوست‌های خوب برای همدیگر هستند در همه زمینه‌ها وجود داشته باشد!

گفتنی است که باشگاه پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا که میلیون‌ها طرفدار در همه جای ایران دارد اعلام می‌کند در همه زمینه‌ها تابع قوانین هستیم و قانون هم برای ما قابل احترام است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان از کسب رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور توسط دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

مجید مرادی زیرکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست کشور، دانشجو مهران سهرابی‌نیک با ارائه طرح نوآورانه «طراحی رآکتور نوری زیستی برای تصفیه همزمان آب و هوا» با همکاری مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان، موفق به کسب مقام نخست و عنوان برگزیده در بخش اختراعات و طرح‌های نوآورانه این جشنواره شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در استان اصفهان و با شرکت ۷۰ دانشجو، در پنج محور «رساله برتر»، «پایان‌نامه برتر»، «ابداع، اختراع و طرح نوآورانه»، «دانشجوی فعال در زمینه حفاظت از گونه‌های در معرض خطر انقراض» و «فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط‌ زیست» برگزار شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان عنوان کرد: هدف از برگزاری هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط‌زیست کشور، تجلیل از برگزیدگان  و فعالان در زمینه حفاظت از محیط‌ زیست و ارج‌ نهادن به فعالیت‌های برجسته علمی و ترویجی بوده است.

وی عنوان کرد: سهرابی‌نیک طراح و مجری طرح، از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته شیمی دانشگاه است. این طرح با همکاری امیر زیدی، سعید خدادوست و مجتبی مکاری، از اعضای هیات علمی دانشگاه اجرا شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • ببینید | لحظه دستگیری جیمی‌جامپ نوجوان در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم!
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان