Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@03:09:40 GMT

سرنوشت مبهم ستاره خارجی پرسپولیسی ها!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۹۶۷۲

سرنوشت مبهم ستاره خارجی پرسپولیسی ها!

به نظر می رسد مشخص کردن وضعیت کریستین اوساگونا اولویت اصلی مدیریت باشگاه پرسپولیس نیست و ماندن یا رفتن او به چندین عامل وابسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای اینکه مانع از جدایی خارجی های این تیم شود قصد پرداخت طلب بشار رسن، بوژیدار رادشوویچ و کریستین اوساگونا را دارد تا مانع از این اتفاق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس که از سوی وزارت ورزش و جوانان با منع جذب بازیکن و مربی خارجی روبرو شده است اولویت های خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی تعیین کرده است.

سرخ ها قصد تمدید قرارداد با بشار رسن را دارند و حاضر هستند قرارداد ارزی او را افزایش دهند تا هافبک تیم ملی عراق را به تمدید قرارداد ترغیب کنند. بوژیدار رادشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس نیز قرارداد خود را برای سه فصل دیگر با این باشگاه بطور قطع تمدید کرد تا خیال این تیم را در نبود علیرضا بیرانوند بابت ترانسفر به آنتورب بلژیک راحت کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز قلم قرمز خود را روی اسم آنتونی استوکس مهاجم بی انضباط این تیم کشیده است تا مهاجم ایرلندی پرحاشیه سرخ ها پس از حضور کوتاه مدت در این تیم شانسی برای ماندن نداشته باشد.

کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست با وجود عدم گلزنی برای سرخ ها باعث رضایت نسبی کادر فنی این تیم شده بود. با این حال تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شد تا به کشور خود بازگردد.

احتمال ادامه همکاری اوساگونا با پرسپولیس به ترانسفر احتمالی برخی بازیکنان این تیم نظیر علی علیپور نیز مربوط است. در صورتیکه سرخ ها بازیکنی را در خط حمله خود نتوانند به خدمت بگیرند شانس اوساگونا برای ماندن در این تیم زنده می شود در غیر اینصورت جایی در لیست بازیکنان فصل آینده یحیی گل محمدی نخواهد داشت.

منبع: مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رادشوویچ اوساگونا پرسپولیس بشار رسن استوکس علیپور استوکس اوساگونا بشار رسن پرسپولیس رادشوویچ علیپور سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

به نقل از تسنیم هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901898

دیگر خبرها

  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • حمله ستاره استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا