Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:50:41 GMT

روایت جالب آنری از اولین تمرین فابرگاس با آرسنال

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۹۸۴۲

روایت جالب آنری از اولین تمرین فابرگاس با آرسنال

تیری آنری در اولین جلسه تمرینی سسک فابرگاس با توپچی ها باور نمی کرد که او بازیکنی در حد آرسنال باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس در 17 سالگی بود که از بارسلونا به آرسنال پیوست. سال 2003 او به جمع توپچی ها پیوست تا در کنار بزرگانی چون تیری آنری، پاتریک ویه را، دنیس برگکمپ و.... بازی کند. در واقع اعتماد آرسن ونگر روی بازیکنی که تنها 17 سال داشت، برای بسیاری حیرت برانگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بازیکنان آرسنال هم در ابتدا تصور نمی کردند که فابرگاس بتواند در کوتاه مدت به کار تیم بیاید.

 

 

 

 

تیری آنری اسطوره آرسنال در مورد اولین حضور فابرگاس در تمرین می گوید:« وقتی فابرگاس به تمرین آمد، من و ویه را و گیلبرتو سیلوا به هم نگاه کردیم و گفتیم، این لعنتی اینجا چکار می کند؟

در آن زمان پیراهن ها سایز بزرگ طراحی می شدند و تصور کنید فابرگاس با آن جثه کوچک، چگونه در پیراهنش گم شده بود. مدل موهایش هم به اندازه کافی مسخره و زشت بود اما وقتی تمرین شروع شد و او شروع به حرکت با توپ کرد، نظر همه نسبت به او عوض شد. در طول تمرین، ترجیح می دادیم مقابل او قرار نگیریم و در پایان متفق القول گفتیم که او خیلی زود می تواند در ترکیب ثابت نیز قرار بگیرد.

الان  همه از کوین دی بروینه و برناردو سیلوا صحبت می کنند ولی معتقدم فابرگاس زمانی که در آرسنال بازی می کرد، از هر دوی آنها بازیکن بهتری بود.»

 

 

تیری آنری آرسنال آرسن ونگر (سرمربی) سسک فابرگاس چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیری آنری آرسنال آرسن ونگر سرمربی سسک فابرگاس چلسی تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • فیلم/ روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز عملیات پاسخ ایران به اسرائیل | اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم | گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد ... | ویدئو
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏