Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:24:09 GMT

توزیع ۶ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان بهزیستی سبزوار

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۹۹۶۰

توزیع ۶ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان بهزیستی سبزوار

مرضیه کسرایی فر عصر جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی بود که به طور رایگان بین مددجویان بهزیستی مناطق حاشیه شهر سبزوار و مراکز توانبخشی بهزیستی این شهر توزیع شد.
وی ادامه داد: تامین ماسک و دستکش ۱۸ مرکز توانبخشی بهزیستی شهرستان یکی از نیازهای عمده در مقابله با بیماری کروناست که تاکنون از محل کمک های نیکوکاران و برخی نهادها تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره بهزیستی سبزوار گفت: پنج مرکز توانبخشی شبانه روزی سالمندان، مرکز نگهداری معلولان ذهنی دختران بالای ۱۴ سال، مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان و ۱۰ مرکز توانبخشی روزانه زیر پوشش اداره بهزیستی سبزوار است و ۱۹۰ زن و مرد سالمند در دو مرکز خیریه سالمندان این شهرستان نگهداری می‌شوند.
۱۲ هزار خانوار مددجو با جمعیت ۳۰ هزار نفر زیر پوشش خدمات بهزیستی سبزوار قرار دارند.

به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱۶ هزار و ۶۳۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۸ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۹۰۲ تن رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا مستمری مددجویان سبزوار پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مستمری مددجویان سبزوار ویروس کرونا مستمری مددجویان سبزوار بهزیستی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد