Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است:

«خبر درگذشت متین قوسی، فوتبالیست نوجوان و استعداد خوب کشورمان باعث تألم و تأثر همه اهالی فوتبال کشورمان شد و خانواده بزرگ و میلیونی باشگاه پرسپولیس هم این ضایعه تلخ را به خانواده این مرحوم و بازماندگان تسلیت می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن ادای احترام به روح این مرحوم اما برخی از باشگاه‌ها و اهالی فوتبال در اقدامی عجیب با موج‌سواری و سوءاستفاده از این واقعه تلخ، خواستار لغو مسابقات لیگ برتر و تعطیلی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند! در این باره این سؤال پیش می‌آید که مگر این مرحوم در زمین فوتبال دچار کرونا شده که برخی‌ها فوت یک انسان را دستمایه رسیدن به اهداف خود قرار دادند؟ مگر به دلیل درگذشت تعدادی از پزشکان و پرستاران که به راستی مدافعان سلامت هستند، بیمارستان‌ها تعطیل شدند؟

در این میان آیا جان رانندگان، کارگران، کارمندان و ... اهمیتی ندارد که مشاغل آنها آغاز به کار کرده و کسی هم اینگونه وااسفا سر نداده است؟ آیا نگرانی از ویروس کرونا برای کارگرانی که در کوره‌های پرحرارت و معادن مشغول به کار هستند، وجود ندارد؟ در این شرایط هزاران و بلکه میلیون‌ها نفر مشغول به کار و خدمت‌رسانی به جامعه هستند، اما به نظر می‌آید که عده‌ای بنا به مصلحت و منافع خود یا باشگاه‌شان خواستار تعطیلی لیگ برتر شدند.

نکته حائز اهمیت این است که افرادی خود را مدافع سلامت مردم معرفی می‌کنند که با اقدامات‌شان بارها نشان داده‌اند به چیزی جز منافع خود فکر نمی‌کنند. آیا کسانی که این‌گونه دم از نگرانی برای سلامت مردم می‌زنند حاضرند بیزینس و شغل‌های غیرفوتبالی خود را هم تعطیل کنند؟! امیدواریم اتحادی که در این زمینه بین برخی از باشگاه‌ها و دشمنان دیروز که امروزه دوست‌های خوب برای همدیگر هستند در همه زمینه‌ها وجود داشته باشد!

گفتنی است که باشگاه پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم آسیا که میلیون‌ها طرفدار در همه جای ایران دارد اعلام می‌کند در همه زمینه‌ها تابع قوانین هستیم و قانون هم برای ما قابل احترام است».

104 / 351 باشگاه پرسپولیس بیانیه باشگاه پرسپولیس متین قوسی کرونا در ورزش لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بیانیه باشگاه پرسپولیس متین قوسی کرونا در ورزش لیگ برتر باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد، پس از عمل جراحی وی از بیمارستان مرخص و حال ایشان رو به بهبودی رفت.

اما متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اعلام پزشکان، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902096

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز