Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بختیاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیمارستان بزرگ دزفول تنها بیمارستان دولتی است که به بیماران شهرستان دزفول و شهرستان‌های اطراف خدمات درمانی ارایه می‌کند لذا علاوه بر بیماران مبتلا به کرونا با مراجعه بیماران زیادی برای آنژیوگرافی، اورژانس، آی سی یو پیشرفته، جراحی مغز و اعصاب مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیش از شیوع کرونا در دزفول طبق برنامه‌ریزی، اورژانس بیماران کرونایی و عادی از هم جدا شد.
رییس بیمارستان بزرگ دزفول گفت: این بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی دزفول و مورد پایش روزانه و هفتگی تیم‌های ارزیاب است و نواقص و موارد مورد نیاز مرتب گوشزد و برطرف می‌شوند.
وی با بیان اینکه برخی بیماران علاوه بر ابتلا به کووید ۱۹ دچار بیماری‌های دیگری چون بیماری کلیوی هستند، افزود: برخی افراد تا مشخص شدن نتیجه آزمایش کرونا باید تحت نظر باشند و درصورت مثبت شدن در بخش بیماران کرونایی بستری خواهند شد با این وجود اورژانس بیماران عادی و کرونایی کاملا از هم جدا است.
بختیاری گفت: اورژانس جدید بیمارستان هنوز آماده نشده ولی به دلیل حساسیت بیماران مبتلا به کرونا، اورژانس کرونا  راه اندازی و مورد استفاده قرار گرفت.

وی با اشاره به ویزیت بیماران کرونایی در این اورژانس افزود: در اورژانس ویژه بیماران کرونایی، پرسنل، نیروهای خدماتی، پرستاران و ویزیت‌ها جداگانه انجام می‌شود و تداخل خدمات وجود ندارد.
رییس بیمارستان بزرگ دزفول حضور بیمار کرونایی در اورژانس بیماران عادی را تکذیب کرد و گفت:  نمونه گیری از افراد کرونایی فقط در اورژانس ویژه این بیماران انجام می‌شود.
وی افزود: درمجموع ۶ بخش برای رسیدگی و درمان بیماران کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول اختصاص یافته و همزمان سه پزشک در اورژانس خدمات رسانی می‌کنند.
بختیاری گفت: افراد بدحالی که به اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه می‌کنند اگر مشکوک به کرونا باشند برای نمونه گیری به اورژانس ویژه کرونا راهنمایی می‌شوند ولی نمی‌توان از حضور همراه بیماران کرونایی در اورژانس  اجتناب کرد.
وی کمبود پزشک در بیمارستان بزرگ دزفول را تکذیب کرد و افزود: پیش از این در ماه حدود ۲۵ هزار نفر به اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه می‌کردند که توسط سه پزشک ویزیت می‌شدند به طوریکه در هر ماه به صورت میانگین ۲۰۰ بیمار به سه پزشک مراجعه می‌کردند ولی در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا، این آمار به حدود ۶ هزار نفر کاهش یافته است.
وی به فعالیت ۱۵ پرستار و سه پزشک در طول شبانه روز در اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول اشاره و بیان کرد: سه پرستار همراه با یک خدمه، یک کمک پرستار و یک پزشک در اورژانس بیماران کرونایی فعال هستند.
رییس بیمارستان بزرگ دزفول گفت: در حال حاضر اورژانس این بیمارستان سه بخش اورژانس عادی، کرونایی و اورژانس حاد ترومای غیرکرونایی دارد که پزشک بیماران کرونایی از دیگر بیماران جدا است
وی افزود: انتظار می‌رود در شرایطی که رسیدگی به بیماران کرونایی انرژی زیادی از کادر درمان گرفته از آنها به خوبی حمایت شود؛ انتشار مطالبی به دور از واقعیت موجب کاهش انرژی این قشر زحمتکش می‌شود.
بختیاری از مردم خواست فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و برای کنترل کرونا به اصول بهداشتی توصیه شده پایبند باشند.

در مطلب منتشر شده در فضای مجازی دزفول، یک همراه بیمار عقرب گزیده به اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول مراجعه کرده و از تداخل اورژانس بیماران عادی و کرونایی و ویزیت همزمان پزشک این بیماران انتقاد کرده است.
شهرستان دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را در استان خوزستان به خود اختصاص داده است. 

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آمار مبتلایان به کرونا در ایران تا ظهر امروز جمعه به ۱۱۶ هزار و ۶۳۵ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت بیماران کرونایی اورژانس بیماران بیماران عادی سه پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده

به گزارش تابناک به نقل از مهر، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر فوت دکتر «زهرا ملکی قربانی»، پزشک طرحی در جاسک، که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، نادرست است و وی در تهران فوت کرده است.

انتشار خبر فوت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک باعث ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

 دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، فوت این پزشک طرحی در شهرستان جاسک را تکذیب می‌کند و از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا دارد که اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری نمایند.

مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت ایشان در بیمارستان پارسیان در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کردند. و فوت ایشان در تهران اتفاق افتاده است.

هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچیک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز به کار ایشان در استان هیچ‌گونه مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه مطرح نشده است؛ به همین دلیل فوت نامبرده هیچ گونه ارتباط کاری نمی‌تواند داشته باشد.

لازم به ذکر است که شیفت بعدی دکتر ملکی در بیمارستان پارسیان از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شد. بنابراین، اخبار منتشر شده مبنی بر فوت ایشان در جاسک نادرست بوده و بر اساس آخرین اخبار و گزارشات فوت ایشان در تهران مورد تأیید است.

دیگر خبرها

  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • فوت پزشک طرحی در جاسک کذب است
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان