Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:56:52 GMT

سلامتی جامعه را نباید به‌خاطر فوتبال به مخاطره انداخت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۰۱۳۵

سلامتی جامعه را نباید به‌خاطر فوتبال به مخاطره انداخت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد لک امروز در گفتگو با خبرنگاران در تبریز با اشاره به تبعات برگزاری مسابقات فوتبال در وضعیتی که هنوز بیماری کرونا مهار نشده است، گفت: قبل از هر تصمیم و اقدامی برای از سرگیری مسابقات لیگ‌برتر، حتماً باید حفظ سلامتی افراد درگیر در این فرآیند تضمین شود و هدف صرفاً برگزاری بازی‌ها نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه افزود: بازیکنان فوتبال هم شهروند این جامعه هستند و بالاخره بروز هر اتفاقی برای آنان، دایره‌ای از افرادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد که مهم‌ترین آن خانواده‌ها هستند.

لک با بیان اینکه باید بررسی دقیق و کاملی در خصوص عواقب احتمالی برگزاری مسابقات فوتبال در شرایط فعلی صورت پذیرد، تاکید کرد: مهم‌ترین اصل حفظ سلامتی افراد جامعه است و فوتبال و سایر مناسبات و رویدادهای اجتماعی در اولویت‌های بعدی هستند، به‌خاطر همین نباید این اصل مهم را به مخاطره انداخت.

کد خبر 4926179

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران ماشین سازی تبریز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان شب قدر ایلام کمک به نیازمندان زلزله ماه مبارك رمضان بیرجند مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت

 

نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار