Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی از قدرتمندی دلار ابراز رضایت کرد.

به گزارش رویترز، رئیس جمهور آمریکا در تغییر موضعی آشکار با مواضع قبلی خود از قدرتمند بودن دلار ابراز رضایت کرد. دونالد ترامپ با بیان اینکه اکنون زمان مناسبی برای نیرومند بودن دلار است افزود: همه می خواهند دلار داشته باشند چون ما آن را نیرومند ساخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترامپ که پیشتر بارها و بارها با انتقاد از نحوه مدیریت مدیران بانک مرکزی آمریکا گفته بود نیرومندی دلار باعث کاهش رقابت پذیری محصولات آمریکایی در برابر همتایان چینی و اروپایی می شود از وضعیت فعلی دلار در برابر دیگر ارزها ابراز رضایت کرد.

از زمان روی کار آمدن ترامپ در سال ۲۰۱۶ شاخص دلار سه واحد در برابر دیگر ارزها صعود داشته است واین روند در روزهای اخیر و با توجه به فضای نامطمئن ایجاد شده ناشی شیوع کرونا تشدید شده است. با این حال کارشناسان معتقدند حمایت ترامپ از تقویت دلار در بلندمدت تاثیر زیادی روی صعود دلار نخواهد داشت. 

جان دویل، کارشناس معاملات ارزی در موسسه تمپوس گفت: صرف نظر از اینکه ترامپ واقعا تغییر موضع داده است یا با توجه به شرایط فعلی ناچار به پذیرش واقعیت شده است خیلی تاثیری روی روند معاملات در آینده نخواهد داشت و داده های اقتصادی و سیاست گذاری های مالی مسیر دلار را در آینده تعیین خواهند کرد. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سازمان ملل روز سه شنبه در بیانیه‌ای که در ژنو منتشر شد، نسبت به «تأثیر نامتناسب» مداخلات پلیس در محوطه دانشگاه‌ها در آمریکا برای بیرون راندن تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین ابراز نگرانی کرد.
وولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، گفت: «من نگران این هستم که برخی از تدابیر اتخاذ شده از سوی نیرو‌های امنیتی در طیف وسیعی از دانشگاه‌ها تأثیر نامتناسبی داشته باشد.»

دیگر خبرها

  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی