Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@12:36:46 GMT

توزیع بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۰۷۵۰

توزیع بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی

محترمی از توزیع بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی به همت نیروهای جهادی و مردم در سطح استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «امید محترمی» امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه در دانشگاه اراک ضمن تقدیر از مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در این رزمایش گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع بیماری کرونا با دعوت عموم مردم به رعایت نکات بهداشتی، کمک به مدافعان سلامت، دعوت از نیروهای مسلح، بسیج مردمی و گروه های جهادی و پیشنهاد برگزاری رزمایش کمک مومنانه، شرایط را به گونه ای مدیریت کردند که تهدید کرونا به یک فرصت ارزشمند تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به فعالیت های گسترده در این راستا بیان کرد: امروز به واسطه حضور اقشار مختلف مردم در لبیک به پیام رهبر انقلاب شاهد انجام اقدامات ارزشمندی در کشور هستیم.

 

وی با بیان اینکه استان مرکزی نیز در این شرایط خوش درخشید، اظهار کرد: در این رزمایش تا کنون بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی با همت اقشار مختلف مردم و جهادگران در سطح استان توزیع شده است.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر از حضور و مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم در رزمایش کمک مومنانه و مواسات، اظهار کرد: ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده خود نشان داده اند که مدافع ارزش های اسلامی هستند از دل تهدیدات می توانند فرصت ها را ایجاد کنند.

 

محترمی با اشاره به اینکه جهادگران استان مرکزی از ابتدای شیوع کرونا نقش آفرینی بسیار گسترده ای در حوزه های مختلف داشتند، گفت: جهادگران بسیجی استان مرکزی با راه اندازی ۷۰ کارگاه تولید ماسک، بیش از ۱ میلیون و هفتصد هزار ماسک تولید و در بین اقشار مختلف توزیع کردند.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار جهادگر در قالب ۴۴۰ گروه جهادی در سطح استان مرکزی کار ضدعفونی معابر و عملیات گندزدایی را انجام دادند، گفت: طلاب بسیجی استان مرکزی نیز با حضور فعال خود در انجام امورات شرعی فوت شدگان خوش درخشیدند و توانستند با حفظ کرامت و رعایت کلیه مسائل بهداشتی کارهای آنها را انجام دهند.

 

وی با اشاره به فعالیت و مشارکت دانشجویان در شرایط کرونایی و اقدامات گسترده آنها در این زمان بیان کرد: دانشجویان با حضور فعال خود بار دیگر ثابت کرد دانشگاه زنده است و جنبش دانشجویی و بسیج دانشجویی در حال حرکت کردن است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بسیج سازندگی استان مرکزی اقشار مختلف مردم سطح استان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن