Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل یک ستاد برای ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی کارخانه ها و واحدهای تولیدی راکد در استان خبر داد.

سردار "حمید خرم دل" افزود: در راستای عمل به شعار سال (جهش تولید) ستادی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل داده ایم و به دنبال برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی کارخانه های راکد استان هستیم تا در طول سال و به طور مستمر دغدغه اصلی خانواده در حوزه معیشت برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته ویژه مقابله با آسیب های کرونا در استان اشاره کرد و اظهار کرد: بحث راه اندازی نقاهتگاه از جمله مسائل مهمی بود که باید مورد توجه قرار می گرفت زیرا اوایل به لحاظ روحی و روانی و بحرانی تحت تاثیر کرونا قرار گرفته بودیم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:ما دو اردوگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد را با کمک دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تجهیز کردیم و اکنون یکی از این اردوگاه ها در حال خدمت رسانی است و این موضوع باعث شد که بیمارستان های ما دچار بحران نشود.
خرم دل ادامه داد: ستادی در استان به ریاست و محوریت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و برخی مدیران کل استان به منظور خدمات رسانی به مردم تشکیل شد و قبل از فرمایشات مقام معظم رهبری اقداماتی در حوزه مقابله با کرونا و کمک به آسیب دیدگان ناشی از این ویروس صورت گرفته بود اما بعد از صحبت های معظم له در خصوص کمک های مومنانه یک اقدام جهادی و همه جانبه در استان شکل گرفت.
وی خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان کمتر برخوردار است و محرومیت مضاعفی نسبت به سایر مناطق دارد که بحران کرونا باعث شد مردم ما خیلی آسیب ببینند. 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۱۴ هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمد که از ویروس کرونا آسیب دیده اند شناسایی و در سامانه ثبت شده اند، گفت: تاکنون ۵۰ هزار خانوار بسته معیشتی و کمک های مالی دریافت کرده اند.
خرم دل افزود: هفته آینده نیز ۲۵ هزار بسته معیشتی دیگر توزیع خواهد شد و تا پایان ماه مبارک رمضان این کمک ها ادامه دارد.
وی بیان کرد: کمک های مومنانه با مشارکت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استانداری، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، نمایندگی آستان قدس رضوی، خیرین و هیات های مذهبی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایر دستگاه ها و نهادها با اتحاد و انسجام در سطح استان صورت گرفته است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با اجرای طرح اطعام مومنانه در شب های قدر نیز حدود ۲۵ هزار پرس غذای گرم در مناطق کمتر برخوردار، حاشیه شهرها و روستاهای محروم استان توزیع می شود.
خرم دل تصریح کرد: با توجه به رویکردی که بین مسئولان و مردم و انسجام و همدلی که وجود دارد توانسته ایم بخشی از آلام مردم استان را کاهش دهیم.
وی ادامه داد: اقداماتی که در شرایط کنونی برای کمک به مردم صورت می گیرد موقتی است و نمی تواند همه مشکلات مردم را برطرف کند و بعد از فرمایش مقام معظم رهبری می خواستیم اعلام کنیم که در کنار همدیگر هستیم.
به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرهنگ و تمدن دینی ما با تمدن لیبرال و غرب متفاوت است و در ایام شیوع ویروس کرونا دیدیم که آنها امکانات یکدیگر را به سرقت می برند اما در کشور ما موجی از همدلی و کمک های مومنانه شکل گرفت و تاکنون نیز ادامه دارد. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اشتغال پایدار بسته معیشتی كهگيلويه و بويراحمد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خرم دل کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج