Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حزب محافظه‌کار آلمان اعلام کرد که تا پیش از ماه دسامبر نامزدهای جانشینی آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور را معرفی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز رسانه‌ی دولتی آلمان (RND) اعلام کرد که پیش از ماه دسامبر حزب دموکرات مسیحی (بزرگترین حزب محافظه‌کار آلمان) برای انتخاب کاندیدای جانشینی آنگلا مرکل، صدر اعظم این کشور اقدام به تشکیل کنگره‌ی فوق‌العاده نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنه‌گرت کرامپ-کارن باوئر، رهبر کنونی این حزب در پیامی که از رسانه‌ی دولتی آلمان پخش شد به اعضای حزب دموکرات مسیحی آلمان اعلام کرد که به دلیل بحران کروناویروس امکان برگزاری جلسات حزب قبل از کنگره‌ی سالانه که برای ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده است، وجود ندارد.

وی هم‌چنین گفت: «علیرغم وجود بحران کرونا، هدف ما همان چیزی است که در ابتدای سال تعیین کردیم. ما می‌خواهیم که تا پایان سال از لحاظ پرسنل، مقتضیات سازمانی و روند اعلام بیانیه‌ها آمادگی لازم را داشته باشیم تا انتخابات بعدی را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آلمان آنگلا مرکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)

قهرمان باز هم از شکست فرار کرد.

دانلود (66.2MB)

دیگر خبرها

  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)