Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:30:57 GMT

۲۵ هزار نفر در لیست انتظار دریافت عضو هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۱۵۱۲

۲۵ هزار نفر در لیست انتظار دریافت عضو هستند

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، مهدی شادنوش در آستانه روز ملی پیوند عضو، گفت: اهدا عضو در ۱۱ ماه سال گذشته افزایش سه پله‌ای داشته است.

وی افزود: اهدای عضو یک روش درمانی ضروری محسوب می‌شود و پیوند عضو قله رفیع علم پزشکی است.

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت بیان کرد: ایران رتبه اول پیوند را در خاورمیانه داراست و در این زمینه بهترین متخصصین در کشور در حال ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شادنوش با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ هزار نفر در لیست انتظار دریافت عضو قرار دارند، اظهار کرد: فرهنگ سازی موضوع مهمی در فرایند اهدا است که نیازمند مشارکت رسانه هاست.

وی گفت: مرگ مغزی با کما متفاوت و در آن امکان بازگشت فرد به زندگی وجود ندارد. در حال حاضر تیمی متشکل از متخصصین مربوطه با ابلاغ وزیر محترم بهداشت با پروتکل‌های سختگیرانه مرگ مغزی افراد را تایید می‌کنند.

شادنوش تصریح کرد: برای دریافت کارت اهدا عضو از دو طریق ارسال کد ملی به شماره ۳۴۳۲ و یا مراجعه به سایت اهدا عضو به نشانی ehdacenter.ir می‌توان اعلام آمادگی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا شب قدر گسل های تهران رزمایش مساوات دعای روز بیست و دوم رمضان لیست انتظار دریافت عضو مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت اهدا عضو ویروس کرونا شب قدر گسل های تهران رزمایش مساوات دعای روز بیست و دوم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند

کیان دُهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:: ۲۴۰ نفر از اهداکنندگان خون در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به مرکز اهدای خون خواجو شهر اصفهان مراجعه که از این تعداد ۱۵۵ نفر، موفق به اهدای خون شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ذخیره خون استان در زمان حال ۳۵۰۰ معادل ۸ روز است.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند با هر بار اهدای خون، جان سه نفر نجات پیدا می‌کند.

کد خبر 6097030

دیگر خبرها

  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • بیمار مرگ مغزی به ۴ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس