Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گوگل در پی آن است که قابلیت استریم با کیفیت 4K و HDR سرویس استادیا را برای تلویزیون‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید عرضه کند. گوگل در پی آن است که قابلیت استریم با کیفیت 4K و HDR سرویس استادیا را برای تلویزیون‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، استادیا به‌تازگی قابلیت‌های جدیدی مانند استریم 4K روی وب و صدای فراگیر 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 برای گیمرهایی که از مرورگر استفاده می‌کنند را عرضه کرده است.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که پیشرفت‌های این سرویس روزبه‌روز بیشتر می‌شود و گوگل قصد دارد که گزینه‌ای را برای استریم با کیفیت 4K و HDR روی تلویزیون‌های اندرویدی و پیام‌رسان داخلی را در این سیستم برای رقابت با دیگر سرویس‌های گیمینگ رقیب روی این سیستم ایجاد کند.
     
علاوه بر این قابلیت‌های دیگری مانند ارسال عکس به‌عنوان یک لینک یا مشاهده فهرست دستاوردها نیز از دیگر قابلیت‌های این سیستم جدید است که به نیازهای پلی‌استیشن نت ورک و اکس باکس لایو پاسخ می‌دهد.
 
البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت‌ها چه زمانی عرضه می‌شوند و آیا عرضه آن‌ها در دو ماه استفاده رایگان از این سرویس ممکن است یا خیر. به‌این‌ترتیب هنوز نمی‌توان در رابطه با کاربری قابلیت‌های جدید نظر قطعی داد. بااین‌حال چنین قابلیت‌هایی به رشد و محبوبیت این سرویس کمک زیادی خواهد کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل TV اندروید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد

فنلاند در راستای طرح دیجیتالی کردن خدمات، نخستین کتابخانه الکترونیک جهان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کتابخانه ملی فنلاند خدمات کتابخانه الکترونیکی خود را راه‌اندازی کرده است که به عنوان یک پلتفرم پیشگام در جهان معرفی شده است. در حال حاضر، این شبکه برای ۸۵ درصد از ساکنان فنلاند در دسترس خواهد بود. این کتابخانه الکترونیکی به عنوان یک برنامه قابل دانلود برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و مجلات دیجیتال را امانت بگیرند. این کشور، رویکرد دیجیتال را برای در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات مرتبط با کتاب انجام داده است تا هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

به جای کارت کتابخانه، هنگام اولین ثبت‌نام برای سرویس از احراز هویت پیشرفته استفاده می شود. هر کسی که شهرداری محل سکونتش به این سرویس ملحق شده است، می‌تواند از کتابخانه الکترونیکی استفاده کند. هزینه این خدمات به ازای هر ساکن برای شهرداری ها ۰.۷ یورو است.

بر اساس گزارش ها، سرویس مشابه و در عین حال متفاوتی در دانمارک نیز توسعه یافته است و این ایده در سایر کشورهای شمال اروپا نیز در حال اجراست.

به عنوان یک سرویس جدید، مدیران پروژه هنوز نمی‌دانند که چگونه این رویکرد در آینده توسعه خواهد یافت. فقط زمان نشان می‌دهد که کدام اقلام بیشتر برای استقراض درخواست می‌شوند. کاربران برنامه همچنین می‌توانند بازخورد خود را در مورد این سرویس ارسال کنند و به پیشرفت بعدی آن کمک کنند.

به نظر می‌رسد که کتابخانه الکترونیکی نیز از بعضی مشکلات ذاتی کتابخانه های قدیمی رنج می‌برد، به‌ویژه این واقعیت که کاربران احتمالاً باید مدتی منتظر بمانند تا مطالب جدید منتشر شده برای امانت در دسترس قرار گیرند.

اما نکته مهم این است که مطالب خواندنی به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

کد خبر 749601

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد