Web Analytics Made Easy - Statcounter

با این همه جنجال، لیگ برتر از سر گرفته خواهد شد؟

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/2/27؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

نظرسنجی AFC در خصوص بهترین سیو آسیا؛ حسینی با اختلاف زیاد، اول شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا که طی چند وقت اخیر نظرسنجی های مختلفی را قرارداده، در جدیدترین آن ها 5 سیو منتخب را انتخاب کرده بود که در بین آن ها نام علیرضا بیرانوند و سید حسین حسینی هم به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیو بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 و همچنین سیو سید حسین حسینی در دیدار استقلال برابر الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 که تا 18 می ادامه داشت. حالا این نظرسنجی به پایان رسیده و دروازه بان استقلالی ها با 75 درصد رای و اختلاف زیاد نسبت به بیرانوند که 25 درصد رای آورده بود، اول شده است. 

خداداد عزیزی خبر درگذشت متین قوسی، شرکت کننده برنامه ستاره ساز را اعلام کرد

خداداد عزیزی، پیشکسوت و اسطوره فوتبال ایران که در برنامه ستاره ساز شبکه سه به عنوان داور حضور داشت، در استوری واتس اپ خود، خبر فوت متین قوسی، یکی از شرکت کننده های این برنامه را اعلام کرد.

متین قوسی اهل کرج بود و سابقه حضور در لیگ فوتبال نوجوانان را نیز در کارنامه داشت. به نظر می رسد کرونا، دلیل فوت ایشان بوده است.

فرهاد مجیدی در واکنش به درگذشت متین قوسی؛ از مقصر دانستن مسئولان تا هشدار نسبت به شروع لیگ

فرهاد مجیدی با خطاب قرار دادن مسئولان بعد از درگذشت متین قوسی، سعی بر ایجاد هشدار نسبت به شروع مجدد لیگ داشته است. نه تنها فرهاد مجیدی که بعضی از اهالی فوتبال نیز با اشتراک این استوری سعی بر همگانی کردن آن دارند. افرادی نظیر فرهاد حمیداوی، امیر قلعه نویی و ساکت الهامی در این خصوص با مجیدی همراهی کرده اند.

مجیدی در استوری خود آورده است: 

 آقای دکتر حریرچی، آقای دکتر سلطانی فر
#متین هم فرزند ایران بود
کرونا یک-فوتبال صفر
چند جوان و فوتبالیست دیگر را می خواهید فدای مصلحت خود کنید؟!

حضور علی دایی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و اشکان دژاگه در نظرسنجی AFC جهت انتخاب بهترین آسیایی بوندس لیگا

به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در این نظرسنجی هواداران باید برترین بازیکن آسیایی تاریخ بوندسلیگا آلمان را انتخاب کنند. بر همین اساس، نام ۱۰ بازیکن مطرح شده که نام‌ های مهدی مهدوی‌کیا، علی دایی، وحید هاشمیان و اشکان دژاگه هم از ایران در بین گزینه‌ ها دیده می‌شود.

احتمال سقوط لاسک، صدرنشین لیگ اتریش به دسته پایین‌تر!

نقض قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی باشگاه لاسک اتریش، حواشی و جنجال‌های زیادی را در فوتبال اتریش ایجاد کرده است. ماجرا از این قرار است که ویدیوهایی از جلسه‌های تمرینی باشگاه لاسک منتشر شده که در آن بازیکنان بدون اهمیت به قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی، به تمرین گروهی می‌پرداختند. این در حالی است که آن‌ها مجوزی برای این کار نداشتند.

به گزارش بیلد، هر یازده تیم دیگر بوندس‌لیگای اتریش به رفتار غیرمسئولانه باشگاه لاسک اعتراض کرده‌اند و در بیانیه‌ای مشترک، تصاویری را منتشر کرده‌اند که تمرینات باشگاه لاسک را با برخوردهای فیزیکی نزدیک نشان می‌دهد. این در حالی است که فقط آن‌ها مجاز به تمرینات انفرادی، آن‌هم در گروه‌های کوچک بوده اند.

طبق قوانین بوندس‌لیگای اتریش، مجازات زیرپاگذاشتن رقابت جوانمردانه (که رفتار باشگاه لاسک نیز شامل آن می‌شود)  شامل اخطار، جریمه، کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر است. حالا این امکان وجود دارد تا در صورت اثبات اتهامات، لاسک به دسته پایین‌تر تبعید شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: متین قوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان

تیم ملی فوتسال امروز به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است



رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای