Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:04:43 GMT

پرواز‌های فرودگاه بوشهر در ۲۷ اردیبهشت ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۰۷۱

پرواز‌های فرودگاه بوشهر در ۲۷ اردیبهشت ۹۹

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امروز (شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹) پنج نشست و برخاست هواپیما بر روی باند فرودگاه بوشهر انجام می‌گیرد و مسافران در مسیر تهران-بوشهر و برعکس جابه‌جا می‌شوند.

مسافران می‌توانند برای دیدن پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی بوشهر و فهرست پرواز‌ها تا ۲۴ ساعت آینده به نشانی/https://fids.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

airport.ir/104 اطلاعات پرواز فرودگاه بوشهر مراجعه کنند.

همچنین ساکنان استان بوشهر می‌توانند برای اطلاع از تاخیر و تغییر برنامه پروازی، از بوشهر با تلفن ۱۹۹ و از دیگر نقاط استان با شماره ۳۱۷۷۳۳۱۶  تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروازهای فرودگاه اطلاعات پرواز شرکت هواپیمایی تاخیر پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد

در ادامه برنامه عملیاتی وارسی پروازی سامانه های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه های شمال شرق و شمال کشور ، بررسی دوره‎ای سامانه کمک ناوبری ILS /DME  فرودگاه بین المللی گرگان  جهت ارزیابی معیارهای استاندارد ایمنی پرواز و  اطمینان از صحت عملکرد  این سامانه با موفقیت انجام شد.  
شایان ذکر است؛  این عملیات وارسی  پروازی با تلاش و همکاری گروه متخصصین وارسی پرواز  ( فلایت چک )، متخصصان الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) و کارشناسان کنترل ترافیک هوایی و همچنین سایر مسئولین فرودگاه بین المللی گرگان به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)