Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@20:32:52 GMT

واژگونی خودرو در جاده گناوه - دیلم ۲ کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۳۲۳

واژگونی خودرو در جاده گناوه - دیلم ۲ کشته داشت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالعلی صیادی شنبه ۲۷ اردیبهشت افزود: در پی دریافت گزارش حادثه توسط مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند، روبروی پمپ‌بنزین شهر امام حسن در محور گناوه به سمت دیلم، بلافاصله تیم امداد و نجات جاده‌ای بینک با استفاده از یک دستگاه خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر گناوه، استان بوشهر اظهار کرد: در این حادثه هفت تن از سرنشینان خودروی حادثه‌دیده دچار جراحات سنگین شده که همگی آنان توسط آمبولانس‌های اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه انتقال یافتند.

صیادی گفت: ۲ تن از سرنشینان مصدوم این خودرو در بیمارستان گناوه فوت و پنج نفر دیگر تحت مداوا قرارگرفته و بستری شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گناوه افزود: عملیات نجات و انتقال بیماران توسط نجات گران امداد و نجات بین‌شهری بینک (یادمان شهید سعیدی) این جمعیت از ساعت ۱۸ روز جمعه آغاز و ۲۱ به پایان رسید.

جاده گناوه به دیلم از نقاط پرتردد مواصلاتی شمال استان بوشهر است.

کد خبر 511923 برچسب‌ها استان بوشهر هلال احمر حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر هلال احمر حوادث ایران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، واژگونی یک دستگاه مینی بوس ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس صورت گرفته با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال احمر گیلان، نجاتگران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با ۵ تیم امدادی شامل ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: پس از انجام عملیات رها سازی و خدمات سرپایی، بقیه مصدومین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 6097795

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم