Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:53:19 GMT

تایلند برای بازی‌های المپیک جوانان درخواست میزبانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۳۹۳

تایلند برای بازی‌های المپیک جوانان درخواست میزبانی کرد

تایلند نامزدی خود را برای بازی‌های المپیک جوانان در سال 2026 اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تایلند به عنوان نامزد میزبانی بازی‌های المپیک جوانان در سال 2026 وارد میدان رقابت با دیگر کشورها شد. این کشور بانکوک و چونبوری را به عنوان میزبانان این بازی‌ها معرفی کرد.

براساس گزارش روزنامه تایلندی Daily News، کونگساک یودمانی فرماندار ورزش این کشور اعلام کرد آنها برنامه خود را برای میزبانی تا یک هفته آینده به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یودمانی تاکید کرد این موضوع برای مقابله با هند که یکی از کشورهای برای گرفتن میزبانی است، باید فورا انجام شود.

همچنین در جلسه مقامات تایلندی شعار "بازی‌های المپیک جوانان توسط جوانان با جوانان برای جوانان" نیز اعلام شد.

کلمبیا و روسیه نیز برای این بازی‌ها درخواست میزبانی داده‌اند. IOC هنوز اعلام نکرده چه زمانی قرار است میزبان بازی‌ها معرفی شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان تایلند المپیک روسیه بازی های المپیک جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین مرتبه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تصاحب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی برگزار و تیم ملی کشورمان برای سیزدهمین بار قهرمان این مسابقات شد.

این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

این بازی در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد و تماشاگران پرتعداد میزبان به تشویق تیم ملی خود پرداختند. ضمن اینکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار در سالن حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و تایلند

کد خبر 748875

دیگر خبرها

  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد