Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به تلاش کادر درمانی برای مقابله با کرونا گفت: جامعه قدردان و مرهون زحمات جهادگران بسیجی است. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پاسدار محمد زهرایی شامگاه جمعه در دیدار با خانواده شهید خدمت استان البرز مصطفی پیران که با حضور  رفیعی رئیس بسیج دانشجویی استان البرز انجام شد با تسلیت شهادت این جوان بسیجی اظهار داشت: بسیج سازندگی از ابتدای شیوع کرونا در کنار مردم بوده است و این حضور و همراهی تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده‌های شهید مدافع سلامت و جان‌باختگان مبتلا به کرونا در استان بوشهر تجلیل شددیدار رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با خانواده شهید مدافع سلامتفرمانده سپاه استان سمنان با خانواده شهید مدافع سلامت دیدار کرد+ عکس

وی با اشاره به تلاش مدافعان سلامت برای مقابله با کرونا افزود: مدافعان سلامت برای ریشه کنی و مقابله با کرونا زحمات زیادی متقبل شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جامعه زحمات کادر درمانی را فراموش نمی‌کند بیان کرد: جامعه قدردان و مرهون زحمات جهادگران بسیجی در عرصه سلامت و امنیت است.

در این دیدار پدر شهید مدافع سلامت مصطفی پیران اظهار داشت: درخت انقلاب از خون مصطفی‌های شهیدی سیراب شده است و نام مصطفی‌ها با نام انقلاب عجین شده است.

وی افزود: مصطفی روز قبل از شهادت برای تغسیل اموات که بر اثر کرونا فوت شده بودند داوطلب و آموزش‌های لازم را دیده بود.

پدر شهید مدافع سلامت پیران با بیان اینکه وی روزها به طرح غربالگری و تب سنجی در ایستگاه‌های بازرسی مشغول بود گفت: مصطفی شب‌ها به ضدعفونی کردن اماکن و خیابان‌ها و کوچه‌ها مشغول بود و فعالیت جهادی انجام می‌داد و ما او را در خانه کمتر می‌دیدیم.

انتهای پیام/ح

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید مدافع سلامت بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود