Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:25:56 GMT

حمله تروریستی به فرودگاه بین المللی «حلب» سوریه صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۷۴۹

حمله تروریستی به فرودگاه بین المللی «حلب» سوریه صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سوری «الاخباریه السوریه»، اخبار منتشر شده در خصوص حمله تروریستی به فرودگاه بین المللی «حلب» سوریه صحت ندارد.

بر اساس این گزارش، رسانه مذکور به نقل از منابع آگاه اعلام کرده است که فرودگاه بین المللی حلب اخیراً هدف هیچ حمله تروریستی قرار نگرفته است.

این رسانه سوری همچنین اعلام کرده است که اخبار منتشر شده در رسانه‌ها در خصوص حمله به دانشکده نظامی در حلب نیز عاری از صحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، اخیراً برخی رسانه‌های وابسته به محور غربی و عربی با هدف بزرگنمایی قدرت تروریست‌های تکفیری، انجام عملیات‌های غیر واقعی را به آنها نسبت می‌دهند.

کد خبر 4926296

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه حلب فرودگاه حلب ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین عربستان سعودی روسیه ایران دونالد ترامپ شیوع کرونا مصطفی الکاظمی افغانستان سوریه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه