Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@15:58:24 GMT

خرید آسان سهام دولت در بانک‌ها از درگاه‌های بانک تجارت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۸۹۹

خرید آسان سهام دولت در بانک‌ها از درگاه‌های بانک تجارت

بانک تجارت ساده‌ترین روش‌های ممکن را برای پذیره‌نویسی باقیمانده سهام دولت در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین که با تخفیف بیست درصدی از سوی دولت عرضه می‌گردد فراهم کرده است، بر این اساس هموطنان می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه از طریق درگاه‌های غیرحضوری بانک تجارت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک تجارت،  این بانک برای راحتی و حفظ سلامتی شهروندان به سبب شیوع بیماری کرونا با ایجاد درگاه‌های پرداخت غیرحضوری شامل پایگاه اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir، اینترنت بانک، همراه بانک، اپلیکیشن‌های ست و پات و همچنین حضوری از طریق شعب بانک تجارت، امکان پذیره‌نویسی سهام دولت در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و بیمه‌های البرز و اتکایی امین را بدون نیاز به کدبورسی و تنها با کدملی از طریق صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله فراهم کرده است.

متقاضیان می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. حداقل مبلغ پذیره‌نویسی برای هر شخص حقیقی ۱۰۰ هزار ریال و حداکثر ۲۰ میلیون ریال قابل انجام است. جنس این سرمایه‌گذاری با توجه به عدم محدودیت سنی، فرصت سرمایه‌گذاری بلندمدت برای فرزندان را نیز فراهم کرده است. قیمت هر واحد سرمایه‌گذاری مبلغ ۱۰۰ هزار ریال در نظرگرفته شده است و وجوه واریزی باید مضربی از این عدد باشد.

از مزایای این خرید، بهره‌مندی هموطنان از تخفیف ۲۰درصدی پذیره نویسی اولیه است. ضمن آنکه شرایط فعلی حاکم بر بازار سرمایه و قیمت فعلی سهام عرضه شده در این صندوق نشان از فرصتی بهتر برای سرمایه‌گذاران دارد. تمامی متقاضیان اعم از مشتریان بانک و یا سایر هموطنان می‌توانند با ورود حداقل اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، نام پدر، کدپستی، شماره تلفن همراه و شماره شبای بانکی فرد پرداخت‌کننده در این سامانه ثبت نام کنند. متقاضیان برای انجام معامله این واحدها که از ۲ ماه بعد از تخصیص امکان‌پذیر است، می‌توانند به تدریج و در فرصت مناسب در سامانه سجام ثبت نام کرده و کد معاملاتی را مطابق رویه‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه دریافت و اقدام کنند.

حضور پرقدرت کارگزاری بانک تجارت در کنار شعب منتخبی که همچنان در حال افزایش هستند کار ثبت نام سجام و احراز هویت را نیز برای برای خریداران آسان تر کرده و هموطنان می توانند مراحل بعدی خرید و فروش خود را از طریق این کارگزاری انجام دهند.  

 تا تاریخ تهیه این خبر پذیره‌نویسی، درگاه‌ها و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) در بانک تجارت با استقبال چشمگیر هموطنان و مشتریان این بانک مواجه شده‌اند و با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی، تاکید می‌شود هرچند شعب بانک تجارت آماده پذیره‌نویسی هستند، با این حال هموطنان از طریق درگاه‌های غیرحضوری نسبت به تهیه سهم مورد نظر خود اقدام کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بانک تجارت به نشانیwww.tejaratbank.irمراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک تجارت سرمایه گذاری پذیره نویسی بانک تجارت اقدام کنند ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد

بازیگر The Anchorman و Elf به گروه مالکان لیدز یونایتد می‌پیوندد.

طرفداری | پس از موفقیت رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در رکسهم، بازیگران دیگر هالیوود نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در فوتبال انگلیس هستند.

به گزارش تلگراف؛ ویل فرل، بازیگر آمریکایی به‌زودی به عنوان یکی از مالکان مشترک لیدز یونایتد معرفی خواهد شد. بازیگر هالیوود به گروه سرمایه‌گذاری «49ers Enterprises» می‌پیوندد که پیش‌تر مایکل فلپس، اسطوره ورزش شنا و راس کرو، دیگر بازیگر آمریکایی، به آن ملحق شده بودند. فرل سهام جزء چشمگیری را از از آندره رادریزانی در سان‌فرانسیسکو خریداری کرده و مطابق گزارش‌ها، علاقه‌ او به فوتبال به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است. فرل که ثروتی معادل 127 میلیون پوند دارد، یکی از مالکان باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی هم به شمار می‌رود. او در حالی که فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر را تماشا می‌کرد، در مصاحبه‌ای با اسکای گفت:

من واقعا طرفدار تیمی در انگلیس نیستم، فقط از دنبال کردن داستان‌ها لذت می‌برم. لیگ برتر به وضح رقابت بسیار خوبی است. 

 

با این حال، بازیگر 56 ساله از همان زمان عاشق لیدز یونایتد شده و قرار است تا آخر ماه مِی به عنوان سرمایه‌گذار معرفی شود. توافق او با لیدز به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر علاقه ویل فرل برای پیوستن به رایان رینولدز و راب مک‌الهنی به عنوان سرمایه‌گذار در رکسهم پایان می‌دهد. لیدز که در صعود مستقیم به لیگ برتر ناکام ماند، هفته آینده در چارچوب پل‌آف چمپیونشیپ شانس را برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس امتحان می‌کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه