Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@22:04:30 GMT

آژیر تالار حافظ به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۹۲۶

آژیر تالار حافظ به صدا درآمد

شاخص کل بورس و اوراق بهادار اولین روز کاری خود در هفته جاری را با ریزش ۱۷ هزار و ۹۰۷ واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع ۹۹۹ هزار و ۷۵۴ واحد آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار امروز (شنبه 27 اردیبهشت) اولین روز کاری خود در هفته جاری را با ریزش 17 هزار و 907 واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع 999 هزار و 754 واحد آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح امروز نمادهای فولاد، فملی، کگل، وبملت، پارسان، وغدیر و شتران به ترتیب با 2589، 1666، 1433، 1280، 941، 909 و 880 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

صبح امروز نمادهای وبملت - بانك ملت، وتجارت - بانك تجارت، شپنا - پالايش نفت اصفهان، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو و شبندر - پالايش نفت بندرعباس در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که تنها نماد خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو در میان آنها روند صعودی داشت.

 

بنابراین گزارش امروز (شنبه 27 اردیبهشت) شاخص کل فرابورس با ریزش 34 واحدی در ارتفاع 11 هزار و 264 واحد قرار گرفت. صبح امروز نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن، سبزوا - سيمان لار سبزوار، بجهرم - توسعه مولد نيروگاهي جهرم، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، دي - بانك دي، تبرك - گروه كارخانجات صنعتي تبرك و كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان در صدر لیست نمادهای پربیینده فرابورس قرار داشتند که تنها 2 نماد سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، دي - بانك دي در میان آنها روند صعودی داشت.

 

 

 

این در حالی است که بورس و اوراق بهادار (چهارشنبه 24 اردیبهشت) آخرین روز کاری خود در هفته گذشته را با ریزش 13069 واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع یک میلیون و 8 هزار واحد آغاز کرد و این روند نزولی ادامه دار شد تا جایی که شاخص کل بورس و اوراق بهادار آخرین روز کاری خود در هفته گذشته را با ریزش 2474 واحدی و قرار گرفتن در ارتفاع یک میلیون و 18 هزار واحد به پایان رساند.

 

بر اساس جدول معاملاتی ۲۴ اردیبهشت شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با 658 واحد کاهش معادل 0.24 درصد به 270 هزار و 972 واحد، شاخص کل «هم وزن» با 2156 واحد ریزش معادل 0.68 درصد به 316 هزار و 60 واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با 1430 واحد کاهش معادل 0.68 درصد به 209 هزار و 603 واحد، شاخص آزاد شناور با 6598 واحد کاهش معادل 0.51 درصد به یک هزار و 299 واحد، شاخص بازار اول با 928 واحد افزایش معادل 0.12 درصد به 765 هزار و 970 واحد و شاخص بازار دوم با 16373 واحد ریزش معادل 0.82 درصد به یک هزار و 975 واحد رسید.

 

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس صبح ۲۴ اردیبهشت نمادهای فملی با 2023، فارس با 1288، وبملت با 1233، وغدیر با 947، پارس با 942 و رمپنا با 933 واحد افت بیشترین تاثر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. صبح ۲۴ اردیبهشت نمادهای وبملت - بانك ملت، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، وتجارت - بانك تجارت، شپنا - پالايش نفت اصفهان، وخارزم - سرمايه گذاري خوارزمي، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران و خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها وتجارت - بانك تجارت، شپنا - پالايش نفت اصفهان و خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو روند صعودی داشتند.

 

بنابراین گزارش در پایان معاملات ۲۴ اردیبهشت نمادهای فولاد، فارس، اخابر و وامید به ترتیب با 1748، 1491، 1056 و 811 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فملی، حکشتی و وبملت به ترتیب با 1210، 1085 و 899 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

در پایان معاملات ۲۴ اردیبهشت نمادهای وبملت - بانك ملت، وتجارت - بانك تجارت، وخارزم - سرمايه گذاري خوارزمي، فولاد - فولاد مباركه اصفهان، شپنا - پالايش نفت اصفهان، فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ و خگستر - گسترش‌سرمايه‌گذاري‌ايران‌خودرو در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند که در میان آنها نمادهای وبملت - بانك ملت و  فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ روند نزولی داشتند و به این ترتیب در پایان داد و ستدهای روز ۲۴ اردیبهشت بورس374 میلیارد تومان در بورس معامله شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با افت ۵۱۸۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۹۴.۴۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۹۵۵ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۹,۳۸۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۲۰۹.۲۱۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۵۳,۱۵۶.۶۱۶ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فارس» و «فولاد» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 750658

دیگر خبرها

  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس