Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:36:06 GMT

واریز حق بیمه ۳۲۰۴ مددجوی مورد حمایت کمیته امداد استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۹۳۷

واریز حق بیمه ۳۲۰۴ مددجوی مورد حمایت کمیته امداد استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا شایسته‌جو با بیان اینکه پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان با هدف توانمندسازی پایدار انجام می‌شود، اظهار کرد: افزایش امید به زندگی، تأمین آتیه و بهره‌مندی از مستمری بازنشستگی از دیگر اهداف پرداخت حق بیمه برای این افراد است.

وی ادامه داد: سال گذشته بیمه سه هزار و ۲۰۴ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی و زنان سرپرست مورد حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار پنج میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومان به حساب تأمین اجتماعی واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با اشاره به اینکه خیران می‌توانند به درمان بیماران مورد حمایت کمک کنند، گفت: پزشکان نیکوکار با ویزیت رایگان بیماران مورد حمایت و ارائه خدمات درمانی مختلف به آنان همواره یاری‌گر کمیته امداد در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان هستند که امید است این همکاری‌ها در سال‌جاری و با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر از سال‌های گذشته انجام شود.

شایسته‌جو افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوعات سبک زندگی و سلامتی، پیشگیری از ابتلاء به سرطان، بهداشت محیط، پیشگیری از اعتیاد و سایر موضوعات بهداشتی برای زنان سرپرست خانوار، سالمندان و دختران در شرف ازدواج از برنامه‌های آموزشی کمیته امداد برای مددجویان مورد حمایت در سال گذشته بوده است.

کد خبر 4926255

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی مددجویان کمیته امداد کمیته امداد استان سمنان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا شب قدر ایلام زلزله کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان مواسات بیرجند کمیته امداد مورد حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حامیان نیکوکار سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به کودکان یتیم و نیازمند مورد حمایت این نهاد در استان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران حامیان نیکوکار با بیان اینکه سال گذشته بیش از ٣٨ میلیارد ریال به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز شده است، اظهار کرد: تعداد ۴ هزار کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان است.

وی اضافه کرد: سال گذشته حدود ١١ هزار حامی از استان‌های کشور برای سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به مشارکت مردم در طرح ارزشمند و معنوی، اضافه کرد: شهروندان با حضور به ادارات امداد در سطح استان، و یا به درگاه www.ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ١ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ ثبت نام، و حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را عهده‌دار شوند.

کد خبر 751243

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است