Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:19:49 GMT

سینماداران اصفهانی از وام ۱۰ میلیون تومانی استقبال نکردند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۲۹۸۴

سینماداران اصفهانی از وام ۱۰ میلیون تومانی استقبال نکردند

رضا دهقانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری کرونا در اصفهان همه سینماهای استان اصفهان تعطیل شد و این راستا سازمان سینمایی یک وام ۱۰ میلیون تومانی برای هر باب سالن برای سینما داران در نظر گرفت که در اصفهان استقبال چندانی از این وام نشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان سینمایی پیشنهادهایی را برای بازگشایی سینماها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ستاد ملی بیماری کرونا داده است، افزود: اگر این پیشنهادها مورد قبول واقع شود از عید فطر سینماها بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موضوع هنوز معلوم نیست و با توجه به شرایط استان‌ها فقط در حد پیشنهاد است گفت: دراین زمینه تاکنون پاسخی از ستاد ملی کرونا نیامده است.

دهقان با بیان اینکه در استان اصفهان ۵۳ سالن سینما وجود دارد که ۲۰ سالن آن در کلانشهر اصفهان مستقر است، افزود: امیدواریم با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا سینما در اصفهان رونق بگیرد.

پیش از این رییس سازمان سینمایی از تصویب بسته‌های حمایتی برای اهالی سینما خبر داد و گفت: وام قرض‌الحسنه به سینماهای بخش خصوصی به ازای هر پرده ۱۰ میلیون تومان به شرط اخراج نکردن کارکنان پرداخت می‌شود.

حسین انتظامی افزوده بود که از جمله این بسته‌های حمایتی می‌توان به تعویق پرداخت اقساط اعضای خانه سینما به مدت سه ماه اشاره کرد.

تاکنون بیش از ۱۱۶ هزار تن در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان بیش از ۶ هزار تن جان باخته‌اند.

برچسب‌ها انجمن سینماداران ایران ویروس کرونا اصفهان اکران فیلم پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن سینماداران ایران ویروس کرونا اصفهان اکران فیلم انجمن سینماداران ایران ویروس کرونا اصفهان اکران فیلم بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»

روانشناس و فعال حوزه اختلال طیف اوتیسم با اشاره به برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان گفت: در سراسر جهان در خصوص موضوع آگاهی‌بخشی و پذیرش بیماری اوتیسم فعالیت می‌شود.

امیرسالار شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان اظهار کرد: اختلال اوتیسم با توجه به اینکه علتی مشخص و درمان قطعی ندارد، در سراسر جهان در خصوص موضوع آگاهی‌بخشی و پذیرش بیماری اوتیسم فعالیت می‌شود و ایران نیز از این قائده مستثنی نیست و فعالیت‌های خوبی در این خصوص انجام شده است.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان برای نخستین بار افزود: تعداد دونده و ورزشکار با ماهیت فرهنگ و ورزش، با بر تن داشتن پیراهن‌هایی که بر آنها طرح‌های کودکان اوتیسم نقش بسته بود و با شعار «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است» کنار یکدیگر دویدند.

روانشناس و فعال حوزه اختلال طیف اوتیسم با بیان اینکه افزایش آگاهی عمومی جامعه هدف اجرایی شدن این طرح بوده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی این فعالیت از حدود سه ماه پیش انجام و زیرساخت‌های مورد نیاز آن فراهم شده است، همچنین ارتباط و هماهنگی با یک تیم ورزشی و تعداد زیادی ورزشکار انجام شد و با پیراهن‌های طراحی شده، این ورزشکاران در شهرهای دیگر و حتی شهرهای خارج از کشور نیز سفیران اوتیسم خواهند بود.

شریفی با اشاره به هماهنگی با هیئت ورزش‌های همگانی استان ادامه داد: با مساعدت باغ غدیر شهر اصفهان، این رویداد صبح روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت، برگزار شد و تعدادی از جوانان اوتیسم و سندروم داون و خانواده‌های آنها نیز در این جمع حضور داشتند.

وی با بیان اینکه برخی افراد از اوتیسم آگاهی نداشتند و با برگزاری این رویداد، به منظور کسب اطلاعات در خصوص این بیماری سوال کردند، گفت: امید است رویدادهای این چنینی ادامه‌دار باشد.

‌ کد خبر 751116

دیگر خبرها

  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • درمان زخم پیش رونده سالک در یک کودک ۲ ساله در اصفهان
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال