Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور از ارایه تسهیلات وام 12 تا 16 میلیون تومانی به مهدهای کودک غیر دولتی به ازای حفظ اشتغال هر پرسنل که به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا از اسفندماه تعطیل هستند خبر داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به نقل از بهزیستی، وحید قبادی دانا با اعلام این خبر گفت: با توجه به رایزنی‌هایی انجام شده با مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مجموعه کارگروه بررسی مشاغل آسیب دیده از کرونا، این تسهیلات برای مهدهای کودک غیر دولتی که به عنوان کسب و کارهای واجد شرایط تحت شمول رسته مراکز و مجتمع های فرهنگی و آموزشی تشخیص داده شده و نیز در راستای حفظ اشتغال هر یک از پرسنلی که در مهد کودک فعالیت می کردند انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مهدهای غیر دولتی می توانند درخواست خود را به مراجع ذیصلاح برای دریافت این تسهیلات ارایه دهند افزود: همچنین طبق اعلام معاونت اقتصادی رئیس جمهور، مهدهای کودک غیر دولتی می توانند از امتیاز تنفس سه ماهه پرداخت اقساط بانکی هم بهره‌مند شوند. از این رو متقاضیان برخورداری از امتیاز تنفس سه ماهه پرداخت اقساط بانکی می توانند درخواست خود را به سازمان بهزیستی ارائه دهند تا در صورت تایید از سوی این سازمان موارد به بانک مرکزی اعلام شود.
بیمه بیکاری برای کارکنان مهدهای کودکی که شغل خود را از دست دادند
قبادی دانا در ادامه بیان کرد: با مذاکراتی که سازمان بهزیستی با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی معاونت روابط کار انجام داده است، پرسنل شاغل در مهدهای کودک که نتوانستند شغل خود را حفظ کنند و همچنان شاغل در مهدکودک باقی بمانند می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری در ایام تعطیل به دلیل شیوع کرونا با لحاظ شرایط لازم پس از ثبت نام در سامانه مربوطه بهره‌مند شوند.
1300 مالک، اجاره بهای مهدهای کودک را بخشیدند
رییس سازمان بهزیستی کشور همچنین از بخشودگی اجاره بهای مهدهای کودک غیر دولتی توسط بیش از هزار و 300 مالک مکان های استیجاری در پویش همدلی مومنانه خبر داد.
وی اظهار کرد: سازمان بهزیستی نیز اجاره بهای تمام املاکی که در موضوع ماده 28 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به صورت استیجاری در اختیار مهدهای کودک یا سایر مجموعه های تحت پوشش ماده 28 قرار داده بود برای ماههای اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه مورد بخشودگی کامل قرار داد.
وی هدف از ارایه این تسهیلات را، تلاش سازمان برای جبران ضرر مهدهای کودک تحت نظارت این سازمان دانست که با توجه به شرایط شروع کرونا برای قطع زنجیره انتقال تعطیل شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهدهای کودک غیر دولتی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟

تین نیوز

بیمه بدنه خسارت هایی را پرداخت می کند که توسط بیمه شخص ثالث قابل جبران نیستند. یعنی خسارت های ناشی از بلایای طبیعی، سرقت کلی و جزئی و تصادفاتی که صاحب خودرو مقصر آن هاست. اما میزان پرداخت خسارت هر حادثه، با توجه به سقف تعهدات و پوشش های بیمه نامه انجام می شود. 

نگاهی کوتاه به شرکت بیمه پارسیان

بیمه پارسیان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و پس از گذشت ۲ دهه از فعالیت خود، تبدیل به بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور شد. این بیمه پیش از سال ۸۲ خدمات خود را صرفا به کارکنان بانک پارسیان ارائه می کرد؛ اما از این تاریخ به بعد عموم مردم را زیر چتر پوشش های بیمه ای خود قرار داد.

بیمه پارسیان محصولات خود را هم در اختیار افراد حقیقی قرار می دهد و هم شرکت ها و موسسات می توانند تحت پوشش این بیمه ها قرار  گیرند. این شرکت رسالت خود را این طور تعریف کرده است:

«ایجاد سازمانی با تراز جهانی ، رقابت پذیر، متعهد نسبت به جامعه و پیشگام در ارائه خدمات متمایز به اشخاص حقیقی و حقوقی، برای پوشش ریسک ها و جبران خسارت ها اصلی ترین رسالت این بیمه است. همچنین بیمه پارسیان ارائه خدمات مشاوره در زمینه مدیریت ریسک و ایمنی را که شامل شناخت، ارزیابی، تجزیه، تحلیل و تفکیک ریسک می شود نیز، به عنوان بخشی از این رسالت تعریف کرده است. بیمه پارسیان هدف خود را تامین صحیح ترین بیمه نامه ها برای تامین و  گسترش حداکثر پوشش بیمه ای  همراه با کاهش هزینه های بیمه گذاران می داند.»

بیمه پارسیان خدمات بیمه ای زیر را ارائه می کند:

بیمه خودرو (بدنه و شخص ثالث) بیمه زندگی بیمه مسئولیت بیمه آتش سوزی بیمه باربری بیمه حوادث بیمه تکمیلی درمان  بیمه مهندسی بیمه انرژی بیمه کشتی و هواپیما بیمه خاص

در میان خدمات این شرکت، بیمه های خودرویی و به خصوص بیمه بدنه، شناخته شده ترین محصول این شرکت در میان مردم است. سطح توانگری بالا، تعداد مراکز بالای جبران خسارت، پوشش های گسترده و امکان خرید نقد و اقساط بیمه بدنه، باعث شده که بیمه پارسیان جایگاه خوبی در میان بیمه گذاران کسب کند. اطلاعات کامل در مورد بیمه پارسیان در بیمه بازار https://bimebazar.com/companies/parsian-insurance در دسترس شماست.

 

بیمه بدنه و پوشش های آن

در این که بیمه بدنه یکی از ضروریات خودرو است و باید به اندازه بیمه شخص ثالث به آن اهمیت داد، شکی نیست. این بیمه تمام خسارت هایی را که به دلیل سرقت، حوادث طبیعی و البته تصادفات که صاحب خودرو مقصر آن است، پرداخت می کند. به عبارت دیگر مکمل بیمه شخص ثالث محسوب می شود. بر همین اساس، این بیمه پوشش های زیر را ارائه می کند:

پوشش های اصلی بیمه بدنه بیمه پارسیان پرداخت خسارت حوادث و تصادفات خودرو با سایر خودروها یا اجسام ثابت و متحرک دیگر پرداخت خسارت سرقت کلی و سرقت جزئی (به سرقت رفتن خودرو و صدمات وارد شده به وسایل اصلی خودرو)  جبران هزینه خسارت های به بار آمده در جریان نجات، انتقال و یا یدک کش کردن خودروی آسیب دیده به محل تعمیرگاه پرداخت خسارت های ناشی از سقوط، واژگونی، آتش سوزی، صاعقه و انفجار خودروی بیمه شده پرداخت خسارت باتری و لاستیک ها الحاقیه ها (پوشش های اضافی) بیمه بدنه بیمه پارسیان پرداخت خسارت سرقت درجا یا سرقت قطعات خودرو مثل آینه، رینگ، سیستم پخش موسیقی و سایر قطعات. پرداخت خسارت وارد شده در اثر بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، طوفان، بارش سنگین برف و تگرگ. پرداخت خسارت رنگ خودرو ناشی از پاشیده شدن اسید و مواد شیمیایی. پرداخت خسارت نوسانات قیمت خودرو (حداقل ۲۰ درصد تا حداکثر درصدِ مازاد بر سرمایه بیمه شده جبران خواهد شد). پرداخت خسارت رنگ بدنه خودروی بیمه شده در اثر کشیده شدن میخ و سایر اجسام تیز. پرداخت خسارت افت قیمت خودروی بیمه شده در اثر تصادف یا هر حادثه طبیعی و غیرطبیعی دیگر (به صورت پرداخت مبلغ افت قیمت بر اساس فرانشیز بیمه). پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب در مدت زمان انجام تعمیرات خودرو در تعمیرگاه، به مدت حداکثر ۳۰ روز در سال. پرداخت خسارت شکسته شدن شیشه های خودرو به دلیلی غیر از تصادف مثل تغییرات شدید آب و هوایی یا شکستن عمدی شیشه های توسط سایر افراد. پوشش ترانزیت در صورت وارد شدن خسارت در خارج از کشور. پرداخت هزینه های توقف یا خواب ماشین برای خودروهای حمل بار، مسافر و خودروی شخصی.

بیمه پارسیان الحاقیه های بیمه بدنه را جدا از پوشش های اصلی ارائه می کند که بیمه گذاران می توانند هر مورد را بسته به نیاز خود، به طور جداگانه خریداری کنند. 

درصد جبران خسارت های بیمه بدنه پارسیان

حداکثر میزان جبران خسارت های وارد شده به خودرو توسط بیمه بدنه، سقف تعهدات بیمه نامه است. با این حال هر پوشش، درصد پرداخت مشخصی دارد که در ادامه فهرست شده اند:

 شکستن شدن شیشه اتومبیل: تا سقف ۸۰ درصد ارزش روز شیشه و هزینه نصب سرقت لوازم خودرو (سرقت جزئی): تا سقف ۵ درصد از ارزش خودرو یا جبران کلیه یا بخشی از لوازم سرقت شده سرقت کلی (سرقت خودرو): تا ۸۰ درصد ارزش خودرو خسارت های باتری و لاستیک: پرداخت ۵۰ درصد قیمت باتری و لاستیک نو  هزینه رفت و آمد پس از حادثه: حداکثر تا ۳۰ روز در سال و روزانه به مبلغ ۳ هزار تومان بلایای طبیعی (مثل سیل و زلزله): تا سقف ۷۰ درصد مبلغ خسارت های وارد شده پاشیده شدن رنگ، مواد شیمیایی و اسیدی بر روی خودرو: تا سقف ۷۰ درصد مبلغ خسارت های وارد شده جبران خسارت در خارج از کشور یا پوشش ترانزیت نوسانات قیمت خودرو: تا سقف ۲۵، ۵۰ و یا ۱۰۰ ارزش روز بیمه تصادف و حوادث: تا ۹۰ درصد خسارت های وارد شده خرید بیمه بدنه پارسیان

بیمه بدنه پارسیان را می توان یکی از معتبرترین بیمه های کشور دانست؛ پوشش های گسترده، درصد جبران خسارت ها بالا و وجود شعب، نمایندگی و مراکز جبران خسارت متعدد، از جمله مزایای این بیمه است. برای بررسی شرایط خرید نقد و اقساط، پوشش ها و سایر اطلاعات مرتبط، بیمه بازار https://bimebazar.com/ به عنوان مرجعی کامل در اختیار شماست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • کم‌بارشی‌های کشور جبران شد؟!
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟