Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رسول (ص) این شهرستان خبر داد.

 

ابراهیم عباس پور گفت: بمناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه به عدم برگزاری برنامه‌های گروهی به دلیل شیوع ویروس کرونا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رسول (ص) شیروان مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع ماه مبارک رمضان و لحظه‌های افطاری و سحری در دو رده سنی ۶ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود که شرکت کنندگان می‌توانند یک اثر به همراه مشخصات سن و نام و نام خانوادگی ارسال کنند.

عباسپور با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار مسابقه مجازی نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان تا ۲۷ ماه مبارک رمضان می‌باشد، بیان داشت: شرکت کنندگان می‌توانند جهت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۰۰۱۴۱۶۱۴ تماس بگیرند.

پس از داوری آثار به ۵ اثر برگزیده هدایایی به رسم یاد بود اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کویید 19 ماه رمضان نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان مسابقه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم