Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:39:11 GMT

نقش موثر روابط عمومی‌ در افکار عمومی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۳۴۲۱

نقش موثر روابط عمومی‌ در افکار عمومی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عسگری فرماندار دهلران در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفت .

متن پیام تبریک فرماندار دهلران بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتباطات همواره در زندگی انسان تاثیر بسزایی داشته، اما سطح این تاثیرات در عصر حاضر به بالاترین حد خود رسیده است و ارتباطات نیاز امروز جامعه بشری است و روابط عمومی‌ها شریان ارتباطی دستگاه‌های اجرایی با مردم هستند و نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی توجه به مقوله مهم اطلاع رسانی و عملکرد آن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است:با توجه به وظایف درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی ها، لذا اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است و بهره گیری دستگاه‌ها از روابط عمومی‌های فعال وموقعیت شناس در انعکاس اخبار و اطلاعات و از طرفی دارای تعامل مفید و موثر با رسانه‌ها و مردم نقش موثری در انعکاس خدمات آن دستگاه به افکار عمومی دارد.

فرماندار دهلران در پیام خود آورده است: بی شک نقش روابط عمومی‌ها در رویارویی با توطئه‌های دشمنان و خنثی سازی اخبار کذب و بدور از واقعیت در موقعیت‌های مختلف و اطلاع رسانی از خدمات دستگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف علاوه براقناع افکار عمومی موجب جلوگیری از انتشار اخبار کذب و بدور از واقعیت می‌شود و لازمه این کار تسلط روابط عمومی‌ها به وظایف و نقش و کارکرد‌های آن می‌باشد.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم دست اندرکاران این امر با استفاده از ابزار‌های نوین و روش‌های خلاقانه بتوانند ارتباطات شایسته و مفیدی را با مخاطبان ایجاد و به رشد و توسعه کمک وبر این باورم که در سایه روابط عمومی‌های پویا و خلاق می‌توانیم شاهد سازمان‌ها و اداراتی توانمند باشیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روابط عمومی روز ارتباطات علوم ارتباطات روابط عمومی ها روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است.

*تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است؛ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.

* غزه امروز مسئله اول دنیا است؛صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

این خبر تکمیل می شود...

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901675

دیگر خبرها

  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است