Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه نیکوکاری سنا سال های سال است که به کمک مردم محروم بخش لوداب در استان کهگیلویه و بویراحمد شتافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از لوداب، خیریه سپید جامگان نیکوکار سنا از سال ۹۶ تاکنون کمک های خود شامل انواع لوازم التحریر، کفش، مواد غدایی و... به روستاهای محروم لوداب ارسال و تحویل مردم محروم این منطقه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابط خیریه سنا در لوداب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لوداب گفت: خیریه سنا با اهداف مقدس و پاکی که سرلوحه راه خود قرار داده فعالیت می‌کند.

وی گفت: از جمله مشاوره و راهنمایی تخصصی به بیماران بی بضاعت و فراهم کردن بستر مناسبی جهت تشخیص و درمان بیماری با عنایت به وضعیت حرفه ای اعضاء و حامیان سنا به منظور کاستن از هزینه های تشخیصی و درمانی نیازمندان (بخش درمان ) از جمله این اقدامات است.

وی گفت: توسعه آگاهی و دانش عمومی و ارتقاء فرهنگی در حوزه بهبود کیفیت زندگی با استفاده از وسایل و ابزارهای آموزشی ضروری و ترویج فرهنگ کتابخوانی ( بخش آموزش ) از دیگر اقدامات این موسسه بوده است.

فراهم ساختن زمینه مناسب برای ایجاد اشتغالهای کوچک جهت نیازمندان مستعد و جویای کار با تدارک ابزار و زمینه های شغلی (بخش اشتغال ) از جمله اقدامات دیگر این موسسه بوده است.

فرهاد آسمند گفت: خیریه سپید جامگان نیکوکار(سنا) از سال ۹۶ کمک های خود شامل انواع لوازم التحریر، کفش، مواد غدایی و... به روستاهای محروم لوداب ارسال و تحویل مردم این منطقه می کند.

وی افزود: ۵۷ بسته مواد غذایی به همت خیریه سنا در هفت روستای دور افتاده و محروم از توابع لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد، بین مردم نیازمند پخش و تحویل داده شد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: سنا اشتغال سال ۹۶ تشخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است