Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اولین وبینار ۳ روزه تفسیر بالینی و کاربردی الکتروکاردیوگرام (تفسیر نوار قلب) ویژه رشته‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی؛ وبینار ۳ روزه تفسیر بالینی و کاربردی الکتروکاردیوگرام را از ۳۰ اردیبهشت تا اول خردادماه ویژه دانشجویان علوم پزشکی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکتروفیزیولوژی هدایت قلبی، نوار قلب نرمال، قانون محورها، محاسبه ضربان قلب، مشخصات ریتم سینوسی نرمال، آریتمی‌های با منشاء: گره سینوسی، دهلیز، گره دهلیزی بطنی و  بلوک‌های شاخه‌ای برخی از سرفصل‌های اصلی این وبینار تخصصی است.

گفتنی است علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۳۸۶۸۹۸۳  ۰۲۱۲۲۴۳۹۸۷۳ و یا به کانال‌های تلگرامی   @sazmandaneshjuyan و  @JDSBfarhangi_ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد