Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول اجرایی موکب نورالزهرا (س) با اشاره به پخت روزانه بیش از 500 پرس غذای گرم در رشت گفت: غذای گرم و افطاری آماده‌شده توسط گروه‌های جهادی در بین مردم نیازمند شهرستان رشت توزیع می‌شود.

مجید ذاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پخت روزانه بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم در رشت اظهار کرد: خادمان موکب نورالزهرا (س) استان گیلان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف گیلان هستند اما از ابتدای ماه مبارک رمضان این موکب با همکاری کمیته امداد استان گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اقدام به پخت روزانه بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ پرس غذای گرم همراه با افطاری ساده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این کار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد افزود: غذای گرم و افطاری آماده‌شده توسط گروه‌های جهادی در بین مردم نیازمند شهرستان رشت توزیع می‌شود.

 

مسؤول اجرایی موکب نورالزهرا (س) با بیان اینکه وعده‌های افطاری ساده و سحری در بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع می‌شود گفت: تمامی خدماتی که تاکنون در این موکب انجام‌گرفته توسط مردم بوده و افتخار می‌کنیم که مردم به ما اعتماد کردند و ما هم تلاش می‌کنیم تا امانت‌دار خوبی باشیم.

ذاتی با اشاره به سایر اقدامات موکب نورالزهرا (س) تصریح کرد: از اواسط اسفندماه و با شیوع ویروس کرونا علاوه بر راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و گان بیمارستانی یک نانوایی سیار نیز بانام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه معلولین رشت راه‌اندازی کردیم که در این نانوایی نیز روزانه بین پنج‌تا هشت هزار نان تولید و در اختیار گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد تا در بین مردم نیازمند شهرستان رشت توزیع کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: رشت استان گیلان ماه مبارک رمضان دانشگاه آزاد اسلامی موکب نورالزهرا پرس غذای گرم پخت روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت یک غذا با بادمجان و سبزیجات توسط زوج مسن غارنشین افغان (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت ماهی خاویاری به سبک آشپز آذربایجانی (فیلم) غذای خیابانی در تایلند؛ پخت ماهی مرکب سرخ شده تند در بانکوک (فیلم) طرز تهیه جیز بیز، یک غذای سنتی با جگر گاو توسط بانوی روستایی آذربایجانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • پخت یک غذا با بادمجان و سبزیجات توسط زوج مسن غارنشین افغان (فیلم)
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • (تصاویر) التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد