Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری در گفتگو با ایلنا، درخصوص حمایت پیشکسوتان از او در قبال حواشی که طی چند روز اخیر ایجاد شده است، گفت: از پیشکسوتان عزیز ممنونم و به هر حال چه من و چه هر شخص دیگری حق اظهار نظر دارند. کسی حق ندارند به پیشکسوتان بی احترامی کند و چه محمود فکری باشد یا هر شخص دیگری؛ بی احترامی کردن به یک پیشکسوت مکتب و تیمی که شما حامی آن هستید را زیر سوال می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکری درباره اینکه فضای مجازی به محلی برای تسویه حساب‌های شخصی تبدیل شده است، گفت: کسانی که به احترامی می‌کنند از نظر من از کسی خط می‌گیرند و خیلی‌ها هستند که خیانت کردند. از همان سال هفتاد و دو که در باشگاه حضور دارم ما خیلی چیزها را می‌دانیم؛ خیلی‌های خیانت کردند و حتی رو شد و برخی هم رو نشد. ما حتی خدمات به باشگاه را هم دیدیم اما اینطور نبوده که بخواهیم چند نفر را در کنارمان نگه داریم و به بقیه حمله کنیم.

او ادامه داد: شاید هم خیلی‌ها اینطور فکر می‌کنند که محمود فکری در آینده رقیب‌شان می‌شود و قصد تخریب من را دارند. خیلی‌ها هم سوار موج شده‌اند تا به من توهین کنند. خیلی اختلافات در این باشگاه از روی سوتفاهم بوده است. از فکری آن سوال را پرسیدند و شاید در نهایت طفره می‌رفتم و آن را جواب نمی‌دادم اما وقتی از من سوال کردند که لیگ ناتمام بماند من هم گفتم که پرسپولیس قهرمان شود. وقتی قرار است قهرمان مشخص شود که نمی‌توانیم تیم دوم را قهرمان بدانیم. استقلال اگر گل گهر، ماشین سازی و پیکان تهران را شکست می‌داد شاید الان صدر جدول بود. این تیم‌ها مقصر نیستند که استقلال در صدر جدول حضور ندارد. چرا سعی دارند تا ضعف‌های خودمان را بر گردن دیگران بیندازیم. ایرانی‌ها به موج سواری عادت کرده‌‌اند.

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه شاگردان آماده مسابقات لیگ هستند یا خیر گفت: اگر بخواهند مسابقات را آغاز کنند ما آماده هستیم و اگر بخواهند لغو کنند هم ما مشکلی نخواهیم داشت. شرایط مساعد نیست و اگر اینطور بماند باید مسابقات را لغو کنند اگر هم بخواهند ادامه بدهند ما مشکلی نخواهیم داشت.

پیشکسوت استقلال درباره دلخوری که از هواداران استقلال داشت و عدم تشویق او در ورزشگاه آزادی که سبب شد تا بگوید علاقه داشته تا پیشکسوت پرسپولیس می‌‌بود، گفت: ببینید یک عده از لیدرهای باشگاه که حتی آن زمان ریش و سبیل نداشتند از ما کمک می‌خواستند تا همراهشان باشیم اما همان‌ها وقتی من به استادیوم رفته بودند من را نشناختند. من اینطور می‌گویم که از جایی خط گرفتند وگرنه نه استقلالی‌ها فکری را فراموش کردند و نه همان لیدرها من را فراموش می‌کنند. من نه نیازی به تشویق دارم و نه حمایت عزیزان اما خواهشا به پاس عرق‌هایی که در این باشگاه ریختیم که حالاحالاها هم خیلی‌ها به گرد من نمی‌رسند چراکه پرسپولیس چندین برابر استقلال به من پیشنهاد داده بود اما ما به این پیراهن خیانت نکردیم و استقلال را نفروختیم. خیلی مانده است که به گرد ما برسند اما هنوز به من می‌گویند که من با گفتن آن جمله خیانت کرده‌ام تا بخواهند ما را از چشم بیندازند. فکری آزارش به کسی نمی‌رسد اما اگر لب تر کنم خیلی‌ها باید جمع کنند و بروند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران محمود فکری خیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام علی اصغر ثنایی به مناسبت شانزدهم اردیبهشت سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فرمان امام خمینی در سال ۱۳۵۸ با تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: فعالیت‌های تبلیغی این مجموعه، عرصه‌های فرهنگی تبلیغی، آموزش، پژوهش، هنر و رسانه را شامل می‌شود. 
وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در موضوعات جدید و مورد نیاز جامعه همچون سبک زندگی، اخلاق و خانواده، فضای مجازی، هنر و فرقه‌های انحرافی اقدامات مناسبی داشته است.

دیگر خبرها

  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • لحظه عبور موتورسوار خوش شانس از رودخانه ؛ فقط چند ثانیه کافی بود تا ...| ویدئو
  • (ویدئو) لحظه یافتن «یسنا» از دید کایت‌سوار هلال احمر
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • تصادف چند موتور سوار در یک چهار راه در مشهد (فیلم)
  • بحران آب در مغان جدی است