Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجالی از تهیه و آماده سازی ۳ هزار ۵۰۰ بسته حمایتی و معیشتی برای طرح سفره مهربانی و همدلی ریحانه ها به منظور حمایت از نیازمندان در اصفهان خبر داد.

«حوریه رجالی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اینکه طرح سفره مهربانی برای حمایت از نیازمندان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود اظهار داشت : کانون نمایندگی آستان قدس رضوی و جمعی از خیران اصفهان بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بسته برای سفره مهربانی و همدلی ریحانه ها تهیه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون بانوان آستان قدس رضوی اصفهان از تحویل و شمارش اقلام خریداری شده برای طرح سفره مهربانی و همدلی ریحانه ها خبر داد و گفت: با حضور مسئول آستان قدس رضوی اصفهان و همچنین مسئول ستاد سفره مهربانی و مدیر عامل خیریه هایی که با کانون بانوان رضوی در این امر خیر سهیم بودند، اقلام خریداری شده برای سفره مهربانی و همدلی ریحانه ها شمارش و تحویل شد.


 رجالی با اشاره به اینکه ۴ هزار بسته بهداشتی در سراسر استان از اسفند ماه توزیع شده است تصریح کرد: در سومین دوره و با توجه به فراخوان های خدمتی که قبلا داده بودیم با همکاری خادمیاران و سایر شرکای کانون بانوان در این امر خیر اقلام مورد نیاز خریداری شد.

 

وی با اشاره به اینکه اقلام خریداری شده در حسینیه مصطفی خمینی تحویل گرفته شد اضافه کرد: بسته های حمایتی توسط کار گروه پشتیبانی و تدارکات کانون بانوان شمارش و آماده شد تا  برای بسته بندی نهایی همراه و همزمان با برنامه های آستان قدس رضوی اصفهان بسته بندی انجام شود و بین خانواده های هدف وآسیب دیده از بیکاری ناشی از کرونا و نیازمندانی که شناسایی شدند توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه این کار با نوای ملکوتی صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغاز شد افزود: این کار با همخوانی نغمه معروف امام رضایی توسط خادمیاران ادامه پیدا کرد.

 

رجالی در ادامه از اعطای بسته های فرهنگی همدلی ریحانه ها به همراه بسته های ارزاق یاد کرد و گفت: این بسته ها با هدف زنده کردن نام و یاد کلیه شهدا استان اصفهان از قبل از انقلاب و زمان ساواک  و شهدای ترور و شهدای حج و شهدای دفاع مقدس و کلیه خواهرانی که در این ۴۰ ساله انقلاب شهید شدند، انجام شده است.


مسئول کانون بانوان رضوی اظهار داشت: هریک از این بسته ها مزین به نام یکی از این شهدا می باشد که به همراه زندگینامه کوچکی از آن شهید به انضمام دلنوشته ای که خادمیاران کانون بانوان آستان قدس برای مادر و همسر خانواده ای که این بسته ها را دریافت می کنند نوشته اند تا نور رضوی و تلالوء آرامشی که از مفهوم رضایت به آنها عطا می شود از طریق این بسته های فرهنگی به خانواده ها اعطا  شود .


وی در پایان از وجود سی دی های سبک زندگی رضوی در این  بسته های فرهنگی یاد کرد و اذعان داشت: در این بسته ها سی دی های آموزشی سبک زندگی رضوی و مهارت افزایی خانواده ها و به خصوص بانوان و همسران نیز وجود دارد.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های معیشتی سفره مهربانی خادمیاران رضوی بسته حمایتی اصفهان آستان قدس رضوی اصفهان کانون بانوان بسته ها خریداری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت