Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست گروه فرهنگی «فدک» اعلام کرد در صورت پایان شرایط کرونایی، این گروه آمادگی اجرای نمایش «خورشید کاروان» را در ایام ماه محرم و صفر دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی متوسلی سرپرست گروه فرهنگی «فدک» درباره وضعیت اجرای نمایش «خورشید کاروان» در سی امین سال اجرای خود در ایام ماه محرم و صفر سال جاری، گفت: ما منتظر اعلام وضعیت از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم تا مشخص شود چه تصمیمی برای تجمعات و فعالیت‌های هنری گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: هنوز تصمیمی قطعی در زمینه اجرا کردن یا نکردن «خورشید کاروان» در سال جاری نگرفته‌ایم ولی آمادگی لازم را داریم تا «خورشید کاروان» را در سی امین سال اجرای خود، روی صحنه ببریم. البته این منوط به وضعیت فعالیت سالن‌های تئاتر و نحوه اجرای آثار نمایشی در دوران پایان بحران کرونا دارد.

این نمایشنامه نویس در ادامه سخنان خود درباره آثار جدیدی که نگاشته است، توضیح داد: از قبل روی چند نمایشنامه در حوزه‌های دفاع مقدس، سیاسی و تاریخ سیاسی ایران کار کرده‌ام. روند نگارش نمایشنامه توسط من اینگونه است که وقتی طرح اولیه آماده شد، بازیگران را انتخاب و در قالب تمرین‌های کارگاهی، نمایشنامه را شکل می‌دهم. لازمه این روند هم مهیا شدن تمهیدات لازم برای اجرا، حمایت، پشتیبانی و تمرین است که در چند سال اخیر چنین شرایطی فراهم نبوده است.

متوسلی درباره فعالیت‌های این روزهای خود در ایام قرنطینه کرونایی، افزود: این روزها در حال سامان دادن به آرشیو شخصی خودم هستم و در گروه «فدک» قصد داریم ۳۰ سال آرشیو فعالیت‌های این گروه را متمرکز و شکل دهیم.

سرپرست گروه «فدک» در پایان سخنان خود درباره اولویت این گروه برای تولید اثری جدید در عرصه تئاتر، یادآور شد: نمایشنامه‌ای با عنوان «نوبت عاشقی» اولویت اول‌مان برای تولید اثری جدید است که اثری دفاع مقدسی با محوریت اهل بیت (ع) است.

منبع:مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: خورشید کاروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟

انجمن خیرین مسکن ساز استان سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را با هدف توسعه اجتماعی و عمران و آبادانی آغاز کرد. در سال ۱۹۳۲ حدود ۴۰ نفر از متقاضیان در این پروژه ثبت نام کردند. به گفته شهروند خبرنگار ما به صورت نیمه کاره رها شده است و تاکنون هیچ گونه تسهیلاتی برای آن در نظر گرفته نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام؛  در سال ۱۳۹۲ مسکن خیرین زاهدان ۴۰ نفر از اعضا را ثبت نام کرد و هر کدام از متقاضیان مبلغ ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان پرداخت کردند این پروژه فقط تا دو سقف پیش رفته است و تاکنون هیچ وامی برای اعضا در نظر نگرفتند الان حدود ۱۲ سال در انتظار هستیم و هیچگونه جوابی به ما داده نشده است.

منبع: عبدالواحد عبدالله زهی - سیستان و بلوچستان

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟