Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:14:36 GMT

استان مرکزی پایلوت یک مهارت خاص شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۴۳۳۳

استان مرکزی پایلوت یک مهارت خاص شود

ایسنا/مرکزی مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان، باید تلاش کرد استان مرکزی پایلوت یک مهارت خاص در کشور باشد.

منصور جلیلوند امروز ۲۷ اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی اظهار کرد: ایستا بودن در کار شایسته نیست، در واقع در عرصه فعالیت باید همواره رو به جلو حرکت کرد و بنده با حضور در این استان این روند را همانند گذشته ادامه خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد تعامل با نهادهای مرتبط و بخش خصوصی از اهداف دیگر در راستای انجام فعالیت‌هاست که در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی تصریح کرد: در ارائه گزارش کار و نحوه عملکرد تنها ارائه آمار کافی نیست بلکه باید در پایان هر آماری تجزیه و تحلیل از عملکرد و اثرگذاری در حوزه آموزش و اشتغال ارائه شود.

جلیلوند با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان مرکزی در حوزه مهارت آموزی گفت: با توجه به این پتانسیل ها باید تلاش کرد استان مرکزی را به عنوان پایلوت یکی از مهارت ها معرفی کنیم تا بتوان به اثرگذاری بالایی در اشتغال دست پیدا کرد.

مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیز در این آیین گفت: صدای افرادی که کار نمی کنند از صدای افرادی که کار می کنند بلندتر است، اما باید در طی مسیر و فعالیت تحمل انتقاد را داشته باشیم چراکه قطعا نمی شود تمامی مجموعه را راضی نگه داشت.

سعیدرضا شاه‌محمدی با اشاره به بخشی از اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت خود در استان مرکزی گفت: اسناد بلوکه شده بازگردانده شده ‌است و یک ریال بدهی در این سازمان وجود ندارد، همچنین بیشتر آموزش ها با کیفیت و با محوریت نیازهای روستایی برگزار شده است و برای سال جاری نیز ۱۰ سرفصل مشخص شده و به دستگاه ها ابلاغ شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سازمان فنی و حرفه ای اشتغال استان مرکزی فنی و حرفه ای استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری