Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@07:03:19 GMT

اعتبارات طرح رتبه‌بندی معلمان در بودجه لحاظ شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۴۴۹۵

اعتبارات طرح رتبه‌بندی معلمان در بودجه لحاظ شد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش حقوق معلمان در سال ۹۸ ربطی به طرح رتبه‌بندی فرهنگیان ندارد گفت: فرهنگیان خواستار اجرای بدون تبعیض طرح رتبه‌بندی هستند.

قدس آنلاین: اسدالله عباسی در گفت‌وگو با تسنیم ، اجرای فوری، کامل  و بدون تبعیض طرح رتبه‌بندی را خواسته قانونی و به حق فرهنگیان از دولت و متولیان امر دانست و اظهار داشت: افزایش حقوق معلمان در سال 98 هیچ ربطی به طرح رتبه‌بندی فرهنگیان نداشت و این موضوع مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه طرح رتبه‌بندی فرهنگیان به عنوان یک نیاز اساسی و طبق قانون باید امسال اجرایی شود تصریح کرد: اعتبارات و ردیف‌های بودجه این طرح در بودجه سالانه کشور لحاظ شده و در این مورد نگرانی خاصی وجود ندارد اما انتظار داریم دولت سستی را کنار گذاشته و قانون را کامل اجرایی کند.

عباسی افزایش حقوق فرهنگیان در سال گذشته را موضوعی کاملاً جداگانه تلقی کرد و با تأکید بر اینکه اصرار مجلس برای اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان همچنان به قوت خود باقی است عنوان کرد: فرهنگیانی که حقوقشان کاهش یافته و یا اصلاً تعیین تکلیف نشده است امیدواریم در سه ماهه نخست امسال مشکلاتشان برطرف شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اجرای کامل و بدون نقص طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه انتظار داریم تمام فرهنگیان در سال 99 مشمول اجرای این طرح شوند ابراز داشت: از متولیان امر می‌خواهیم که بر اساس قانون رفتار کنند تا از این مسیر حق و حقوقی از جامعه فرهنگیان کشور ضایع نشود.

وی با اشاره به اینکه وضع حقوقی فرهنگیان به نسبت سنوات گذشته مشخص و بهتر از قبل شده است حفظ جایگاه و منزلت آنان از حیث مادی و معنوی را لازم و ضروری خواند و اظهار داشت: اینگونه نباید باشد که فقط در مناسب‌های خاصی مانند هفته معلم برای معلمان مراسم بزرگداشتی برگزار شده و در طول سال از آنان غفلت شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را از حقوق اصلی قشر معلمان و جامعه فرهنگیان کشور دانست و خاطرنشان کرد:‌ با اجرای درست این طرح علاوه بر امکان همکاری برخی از معلمان با مؤسسات علمی و پژوهشی کشور عدالت لازم نیز در پهنه وسیع نظام وسیع آموزش و پرورش برقرار می‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یکی از پیش‌نیازهای اصلی طرح تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش را اجرای رتبه‌بندی کردن معلمان بر اساس شایستگی‌های آنان دانست و در همین زمینه ابراز داشت: بدون اجرای این طرح بسیار مهم هدف‌های مورد انتظار جهت ایجاد تغییرات اساسی در نظام آموزش و پرورش محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح رتبه بندی معلمان افزایش حقوق معلمان اسدالله عباسی طرح رتبه بندی فرهنگیان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟