Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالو گفت: ۱۵۷ مدرسه صومعه‌سرا با هدف رفع اشکال دانش‌آموزان و با حضور الزامی مدیران و معلمان در مدارس بازگشایی شد.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان هدف از بازگشایی مدرسه‌ها از امروز (شنبه ۲۷ اردیبهشت) برای رفع اشکال دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا افزود: بر این اساس حضور مدیران و معلمان در مدرسه الزامی است و دانش‌آموزان فقط برای رفع مشکلات و پاسخ به سوال‌های خود از معلمان می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه در هفته نخست دانش‌آموزان برای گرفتن ساعت مورد نظر برای هفته‌های آتی به معلمان مراجعه می‌کنند گفت: بیشتر رفع اشکالات برای دروس تخصصی و پایه است.

 

بالو با اشاره به اینکه حضور دانش‌آموزان در مدرسه‌ها اجباری نیست و مدیران و معلمان نمی‌توانند آنها را برای حضور الزام کنند تصریح کرد: عوامل اداری مدارس اعم از مدیر و معلم تا ۲۷ خرداد ماه باید در مدارس حضور داشته باشند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: حضور در مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، دستکش و ضدعفونی کردن روزانه مدارس است.

 

وی با بیان اینکه امتحان‌های نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد اظهار کرد: امتحانات پایان ترم برای پایه ۱۲حضوری و برای پایه نهم هم به دلیل هدایت تحصیلی حضوری است و مابقی پایه‌ها بنا به تشخیص مدیر و معلم صورت می‌گیرد.

 

بالو با اشاره به اینکه سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان در شرایط فعلی اولویت اصلی در آموزش و پرورش است افزود: تمهیدات لازم برای ضدعفونی مدرسه‌ها براساس دستورالعمل‌های بهداشتی انجام و مورد توجه قرار دارد.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: رفع اشکال دانش آموزان تعطیلی مدارس بازگشایی مدارس دانش آموزان صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان